نظامیان امارات در یمن در کمین نیروهای متحد عربستان افتادند

به گزارش مجله سرگرمی، منابع مطلع در استان شبوه یمن گفتند که شماری از نیروهای امارات در کمین نیروهای حزب الاصلاح که متحده عربستان سعودی است، افتاده و زخمی شده اند.

نظامیان امارات در یمن در کمین نیروهای متحد عربستان افتادند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شماری از افسران امارات عربی متحده در کمین نیروهای متحد عربستان سعودی در جنوب یمن افتادند.

خبرگزاری یمن پرس امروز سه شنبه گزارش داد که بیش از سه تن از این افسران در نزدیکی دریاچه شوران واقع در شهرستان رضوم استان شبوه، در کمینی که نیروهای حزب اخوانی الاصلاح نصب نموده بودند، گرفتار و زخمی شده اند.

منابعی در این استان به این رسانه گفتند که در این کمین نفربر نیروهای اماراتی تخریب شده است و یکی از افسرانی که در این نفربر بوده، شرایط وخیمی دارد.

اخیرا بین حزب الاصلاح یمن که متحد دولت مستعفی و عربستان سعودی بوده و نیروهای شورای انتقالی جنوب یمن که مورد حمایت امارات است، بر سر تصاحب استان نفت خیز شبوه (جنوب) تنش و درگیری اتفاق افتاده است.

نیروهای هم سو با امارات کوشش دارند استاندار اخوانی شبوه را برکنار نموده و شخصیتی نزدیک به خود برای این استان مهم مشخص کند. حزب الاصلاح کوشش دارد که نیروهای وابسته به امارات را از تأسیسات بندری بلحاف دور کند.

انتهای پیغام،

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2094

به "نظامیان امارات در یمن در کمین نیروهای متحد عربستان افتادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظامیان امارات در یمن در کمین نیروهای متحد عربستان افتادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید