مقاله: آموزش نصب کاشی بر روی سقف

به گزارش مجله سرگرمی، برای نصب کاشی بر روی سقف در ابتدا باید نقطه میانی سقف را مشخص نمایید. برای انجام این کار می توانید با استفاده از گچ خطوط را بر روی سقف مشخص نمایید.

مقاله: آموزش نصب کاشی بر روی سقف

پس از مشخص شدن فضای صحیح نصب هر کاشی، نسبت به انجام این کار اقدام کنید. برای نصب کاشی، در پشت آن از ملات مناسب جهت چسبیدن آن به سقف استفاده نمایید. برای انجام این کار از یک قلمو فوم یا یک کاردک استفاده نموده و ملات را در پشت کاشی پخش کنید. توجه داشته باشید که ملات مورد نظر به طور کامل در پشت کاشی پخش شده و گوشه ها نیز به خوبی آغشته به ملات گردد. آماده کردن ملات مورد نظر با توجه به محصول خریداری شده متفاوت می باشد.

پس از تمیز کردن سطح سقف، نوبت به اندازه گیری آن می رسد. انجام این کار برای مشخص کردن تعداد کاشی مورد احتیاج، لازم می باشد. در جهت انجام این کار طول و عرض سقف را اندازه گرفته و اعداد را در یکدیگر ضرب کنید.

المان اصلی برای انجام این کار، کاشی می باشد. امروزه انواع کاشی های متفاوت با شکل ها و قیمت های مختلف در بازار موجود می باشد. استفاده از کاشی های تزئینی با شل و طراحی های ویژه می تواند بهترین انتخاب برای انجام این کار باشد. قیمت کاشی با توجه به برند و کیفیت متریال به کار رفته در ساخت آن متفاوت می باشد.

منبع مقاله: آموزش نصب کاشی بر روی سقف

انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1917

به "مقاله: آموزش نصب کاشی بر روی سقف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آموزش نصب کاشی بر روی سقف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید