معرفی جاهای دیدنی آفریقای جنوبی ، طبیعتی بکر اما دست یافتنی (تور آفریقای جنوبی ارزان)

به گزارش مجله سرگرمی، آفریقای جنوبی که نام دیگرش دنیایی در یک کشور است، دارای چشم انداز های فوق العاده و حیات وحش حفاظت شده است و 1740 مایل ساحل در امتداد خط ساحلی کوه های سر به فلک کشیده در آن واقع است که شهر بندری کیپ تاون را محاصره نموده اند، همینطور روستاهای قدیمی در سبزه زار هایی که شتر مرغ ها در آن جولان می دهند، جنگل های پر از میمون در مرز سواحل خالی از سکنه KwaZulu-Natal Stellenbosch که تاکستان های سرسبزش را در دره های حاصلخیز خود می گنجاند و در نهایت شیرها، زرافه ها و کروکودیل ها. ما در این مقاله، شما را با جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی و جاهای دیدنی آفریقای جنوبی آشنا می کنیم تا در سفر به آفریقای جنوبی، دچار سردرگمی نشوید. با خبرنگاران همراه باشید.

معرفی جاهای دیدنی آفریقای جنوبی ، طبیعتی بکر اما دست یافتنی (تور آفریقای جنوبی ارزان)

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

نکات اصلی و مهم !!

شما قبل از هر کاری، ابتدا باید برای پاسپورت و ویزا اقدام کنید. صدور ویزا، 7 روز کاری طول می کشد و شما حتما باید دقت داشته باشید که پاسپورتتان 6 ماه اعتبار داشته باشد.بیشتر مردم این کشور به زبان انگلیسی مسلط هستند، اما زبان هایی چون آفریقایی، ایسیزولو، سستولابوا، ستسوانا، زیتسونگا، شیوندا، ایسیندِبِل و سیسواتی هم در کشور رایج می باشد. برای آغاز سفر به آفریقای جنوبی، پروازی از تهران به مقصد ژوهانسبورگ وجود دارد که کوتاه ترین زمان آن 10 ساعت است، البته با توجه به خطوط هوایی، زمان های پرواز متفاوت می باشد. وقتی به این کشور رسیدید، امکان جا به جایی با وسایل نقلیه ای چون ماشین، تاکسی و پرواز با شاتل برای شما میسر است.

فصل مناسب برای سفر به آفریقای جنوبی

برای سفر، انتخاب برترین شرایط جوی که سفر را دلنشین تر می نماید، ضروری می باشد. فصل تابستان (دسامبر تا فوریه) با دمای میانه 80 درجه فارنهایت، برای سفر به کیپ تاون، مرکز آفریقای جنوبی که متغیر هم هست، یعنی در مناطقی به دمای 95 درجه هم می رسد، مناسب می باشد. در این فصل می توان به ساحل رفت و لذت برد، البته فصل زمستان (ژوئن تا آگوست) هم با دمای میانه 64 درجه فارنهایت برای رفتن به دل طبیعت با ماشین های مخصوص و تماشای حیوانات مناسب است، البته برای رفتن به سفر باید به هزینه ها هم توجه کرد و با توجه به این موضوع، فصل های مناسب را انتخاب کرد. در آفریقا هم به همین گونه، فصولی که از لحاظ جوی مناسب هستند، از لحاظ مالی نیز مناسب می باشند.

طعم دلچسب نوشیدنی های محلی !!

نوشیدنی هایی بسیار خاص و فوق العاده ای در نزدیکی کیپ تاون فراوری می شوند که بسیار هم مقرون به صرفه هستند. منطقه ای که این نوشیدنی ها در آن فراوری می شوند، در واقع باغ های بسیار زیبایی هستند و در این باغ های رمانتیک، تورهایی برگزار می گردد که ناهار، پنیر دست ساز و اندکی از نوشیدنی های فراوری خودشان را که بسیار هم لذیذ بوده، در منو دارند.

جاهایی که باید دید !!

انواع سواحل زیبا و مختلف که به طرق متفاوت می توان به آن جا رفت، در اینجا وجود دارد که از جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی و جاهای تماشای آفریقای جنوبی باشند، البته سواحل کیپ تاون در دو اقیانوس اطلس و آرام قرار دارند و بنابراین از این سواحل می توان به اقیانوس هند در سواحل شرقی این کشور رفت. اقیانوس اطلس، آب بسیار سردی دارد و هر دوی آن ها مناسب افرادی هستند که علاقه به شنا و شیرجه دارند. بعلاوه از دیگر تفریحات در این کشور، می توان به ملحق شدن به مدل ها و لیدرها در سواحل صخره ای کلیفتون، کیپ تاون و کمپز بِی، سواری با اسب در سواحل خلوت و بکر KwaZulu-Natalو در نهایت، ملحق شدن به مردم محلی در سواحل گاردن روت اشاره نمود.

پوشش جانوری منطقه

در این کشور، پارک بسیار بزرگ کروگر واقع شده است که جزو آثار ملی است و جانوران بسیاری در آن زندگی می نمایند. این پارک برای ماساژ و گذاشتن جلبک روی پوستتان، لژهای لوکس خصوصی را به شما ارائه می دهند. این منطقه به غیر از حیات وحش بر روی خشکی که می توان گفت هیچ کمبودی از نظر نوع حیوانات ندارد، حیات وحش دریایی هم دارد. می توان در قفس هایی غواصی کرد و به تماشای کوسه های سفید پرداخت. در خشکی نیز می توان به تماشای حیوانات نشست، البته علاقه مندان به حیات وحش، بیشتر برای تماشا پنج حیوان بزرگ این منطقه، یعنی شیر، پلنگ، فیل، بوفالو و کرگدن به این پارک می آیند.

منبع: همگردی
انتشار: 12 دی 1401 بروزرسانی: 12 دی 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2190

به "معرفی جاهای دیدنی آفریقای جنوبی ، طبیعتی بکر اما دست یافتنی (تور آفریقای جنوبی ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جاهای دیدنی آفریقای جنوبی ، طبیعتی بکر اما دست یافتنی (تور آفریقای جنوبی ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید