مصرف برق در کشور به حالت هشدار در آمد

به گزارش مجله سرگرمی، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: همه استان ها در شرایط قرمز یا زرد مصرف هستند به جز چند استان محدود که آن ها هم باید به شدت مصرف برق خود را کاهش دهند.

مصرف برق در کشور به حالت هشدار در آمد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، غلامعلی رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره به شرایط هشدار در بعضی از شهر های کشور در مورد مصرف برق گفت: شرایط مصرف برق در حال حاضر در استان های فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان، آذربایجان، گلستان، مازندران، قزوین و تهران از مرز مشخص شده عبور نموده و به حالت هشدار درآمده است.

او بیان نمود: استان های نامبرده اگر مصرف خود را کاهش ندهند، قطع برق خواهیم داشت و با توجه به اولین روز برگزاری کنکور سراسری در کشور توصیه ما به مشترکان این است که با مدیریت مصرف از اعمال خاموشی جلوگیری نمایند.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر اضافه نمود: همه استان ها در شرایط قرمز یا زرد مصرف هستند به جز چند استان محدود که آن ها هم باید به شدت مصرف برق خود را کاهش دهند.

رخشانی مهر در خاتمه توضیح داد: همه شرکت ها باید به برنامه های ابلاغی مقید باشند تا دچار خاموشی برق نشویم، اگر ما در صنعت برق به تعهدمان عمل نکنیم، دچار محدودیت های بیشتر خواهیم شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1717

به "مصرف برق در کشور به حالت هشدار در آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصرف برق در کشور به حالت هشدار در آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید