ماجرای عقب گرد عجیب فیسبوک چیست؟ ، باز طراحی برنامه مسنجر برای 1.3 میلیارد کاربر ، کاهش تعداد زبان ها از 9 به 3

به گزارش مجله سرگرمی، فیسبوک به طور کامل برنامه مسنجر را برای 1،3 میلیارد کاربر، باز طراحی می نماید. به نظر می رسد هدف از این طراحی مجدد ساده تر شدن برنامه است.

ماجرای عقب گرد عجیب فیسبوک چیست؟ ، باز طراحی برنامه مسنجر برای 1.3 میلیارد کاربر ، کاهش تعداد زبان ها از 9 به 3

هدف از طراحی مجدد این است که برنامه را ساده کنید، که از 9 زبانه مختلف به 3 رفته است.

گرچه معاون رئیس بخش مسنجر می گوید که او هیچگاه از تغییرات در درآمدزایی برنامه نفعی نمی برد اما او معتقد است ایجاد تغییرات جدید به مردم یاری می نماید تا بهتر تصمیم بگیرند که چگونه می توانند از چت برای کسب و کارها و ارتباطات قوی تر با دوستان خود استفاده نمایند.

درواقع فیسبوک با همین ادعا یک نسخه جدید از برنامه مسنجر را اجرا می نماید که رابط کاربری بسیار ساده ای دارد. مسنجر، که در حال حاضر 1.3 میلیارد کاربر در هر ماه دارد دارای 9 زبانه متفاوت بود، در حالی که نسخه جدید تنها سه زبانه است.

معاون مدیر بخش مسنجر، استن چودنوفسکی در یک نشست مطبوعاتی گفت: این یک پایه جدید است که ما را قادر می سازد تا راهی سریع تر، بهتر و با قابلیت های قدرتمندتری را راه اندازی کنیم.

در حال حاضر 10 میلیارد پیغام ماهانه بین افراد فعال در حوزه کسب و کار وجود دارد. چودنوسکی می گوید که طرح تازه طراحی شده است تا تمام ویژگی های جدید خود را در یک پیچیدگی جذاب تر ادغام کند، آن هم در حالی که راه را برای ویژگی های جدید، هموار می نماید.

همانطور که فیس بوک در طول سالها ویژگی های جدیدی را در مسنجر شبیه سازی نموده است، منتقدان گفته اند که باعث ایجاد یک تجربه کاربری دلپذیر هم شده است. همچنین بسیاری از ویژگی های محبوب اسنپ چت مثل استوری ها را در خود جای داده است. در ماه سپتامبر، فیسبوک و استوری های مسنجر 300 میلیون کاربر فعال روزانه داشتند.

به نظر می رسد فیسبوک قصد دارد درآمد سه ماهه سوم خود را در 30 اکتبر گزارش دهد.

منبع: انتخاب
انتشار: 17 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 82

به "ماجرای عقب گرد عجیب فیسبوک چیست؟ ، باز طراحی برنامه مسنجر برای 1.3 میلیارد کاربر ، کاهش تعداد زبان ها از 9 به 3" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای عقب گرد عجیب فیسبوک چیست؟ ، باز طراحی برنامه مسنجر برای 1.3 میلیارد کاربر ، کاهش تعداد زبان ها از 9 به 3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید