عزیمت تیمی از سازمان جهانی بهداشت با 7.5 تن تجهیزات پزشکی با یک هواپیمای نظامی اماراتی به ایران

به گزارش مجله سرگرمی، سفارت ایران در ابوظبی اظهار داشت: تیمی از سازمان جهانی بهداشت با7.5 تن تجهیزات پزشکی با یک هواپیمای نظامی اماراتی راهی ایران شد.

عزیمت تیمی از سازمان جهانی بهداشت با 7.5 تن تجهیزات پزشکی با یک هواپیمای نظامی اماراتی به ایران

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی ساعتی پیش بیان نمود: با همکاری وزارت امور خارجه امارات عربی متحده، وزارت امور خارجه ایران و سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی، یک تیم از سازمان جهانی بهداشت با 7.5 تن تجهیزات پزشکی شامل کیت های تشخیص ویروس کرونا، ماسک و دستگاه های تنفسی و تجهیزاتی به ارزش 300 هزار دلار با یک هواپیمای نظامی اماراتی راهی ایران شد.

به گزارش فارس، حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن نیز امروز دوشنبه بیان نمود که اولین محموله هدایای انگلیس، فرانسه و آلمان برای مقابله با ⁧‫ویروس کرونا‬⁩ امشب وارد تهران می شود.

از سوی دیگر سومین محموله کمک های چین نیز قرار است امشب از شانگهای راهی ایران شود.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز (دوشنبه) در نشست هفتگی با خبرنگاران گفت که خوشبختانه اغلب اقلام مورد نیاز در داخل کشور موجود است و کمبود خاصی نداریم و اضافه کرد: کشورهای دوست اعلام آمادگی کردند در این زمینه کمک کنند. صلیب سرخ و ترکیه کمک کردند و برخی کشورهای همسایه نیز اعلام آمادگی کردند که در حال هماهنگی هستیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 863

به "عزیمت تیمی از سازمان جهانی بهداشت با 7.5 تن تجهیزات پزشکی با یک هواپیمای نظامی اماراتی به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیمت تیمی از سازمان جهانی بهداشت با 7.5 تن تجهیزات پزشکی با یک هواپیمای نظامی اماراتی به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید