کدام شرکت های هواپیمایی پروازهای بین المللی خود را در تابستان از سر خواهند گرفت؟

به گزارش مجله سرگرمی، با برطرف تدریجی محدودیت های سفر، بعضی از شرکت های هواپیمایی مشغول برنامه ریزی برای از سر گیری پروازهای بین المللی خود در تابستان هستند.

کدام شرکت های هواپیمایی پروازهای بین المللی خود را در تابستان از سر خواهند گرفت؟

پس از شیوع ویروس کرونا که به تعطیلی سفرهای غیرضروری و در نتیجه، کاهش تقاضا از جانب مسافران انجامید، شمار زیادی از شرکت های هواپیمایی خدمات خود را به حالت تعلیق درآوردند. با وجود اینکه محدودیت ها برای سفر همچنان در بیشتر منطقه ها به قوت خود باقی هستند، بعضی از شرکت ها به تدریج مشغول از سر گیری فعالیت های خود هستند و تصمیم دارند با ظرفیت محدود و با رعایت قوانین نو درخصوص فاصله گذاری اجتماعی و حفظ بهداشت، خدمات رسانی خود را از تابستان دوباره شروع نمایند.

شرکت هواپیمایی ترکیه

ترکیش ایرلاینز در حال برنامه ریزی برای شروع مجدد پروازهای خود به 19 کشور است. بر اساس آنچه رویترز گزارش داده است، این کار قرار است از ماه ژوئن و پس از برطرف ممنوعیت های انجام پروازهای مسافری، در تاریخ 28 مه انجام گردد. این شرکت هواپیمایی امیدوار است بتواند تعداد پروازهای خود را تا سپتامبر به 99 کشور برساند.

شرکت هواپیمایی قطر

فوربس اعلام نموده است که در دوران بحران کرونا ویروس، بعضی از پروازهای قطر ایرویز به حداقل 30 مقصد همچنان برقرار بوده اند. این شرکت هواپیمایی نیز مانند موارد بالا در صدد است که تا آخر ماه ژوئن، سرویس های خود را به 80 مقصد از جمله لندن، دوبلین، منچستر و ادینبورگ از سر بگیرد.

شرکت هواپیمایی اتحاد

اتحاد ایرلاینز با همکاری دولت امارات متحده عربی در صدد از سر گیری پروازهای مسافری عادی از 16 مه است. در وب سایت رسمی این شرکت هواپیمایی آمده است:

هدف ما، بازگشت تدریجی به برنامه کامل پروازها به محض ایمن شدن برای این کار است؛ اما در حال حاضر، پروازهای ما در حالت تعلیق باقی خواهند ماند و از 16 مه از سر گرفته خواهند شد.

بعلاوه، شرکت هواپیمایی اتحاد بر این نکته تاکید نموده است که تا 31 مه همچنان به انجام پروازهایی برای بازگرداندن اماراتی ها به این کشور ادامه خواهد داد.

شرکت هواپیمایی کره

کرین ایرلاینز امیدوار است بتواند سرویس های خود را در 32 راستا بین المللی تا ماه ژوئن از سر بگیرد. این سرویس ها شامل پروازهایی به واشنگتن، سیاتل، ونکوور، تورنتو، فرانکفورت، پکن و کوالالامپور است.

شرکت هواپیمایی تاپ پرتغال

تاپ پرتغال (TAP Portugal)، شرکت هواپیمایی حامل پرچم پرتغال، بعضی از پروازهای بین المللی خود را از 18 مه دوباره شروع خواهد نمود. این پروازها به مقاصدی از جمله بارسلون، بروکسل، دوبلین، لندن و مادرید انجام خواهد شد. انتظار می رود تا آخر تابستان مقصدهای دیگری هم به این لیست اضافه کرده بگردد.

شرکت هواپیمایی آمریکا

آمریکن ایرلاینز سرویس های بین قاره ای خود را با پرواز از دالاس به مادرید در تاریخ شانزدهم مه شروع می نماید و در ماه ژوئن، پروازهای شیکاگو به دوبلین، لندن و آتن را هم به لیست سرویس های خود خواهد اضافه کرد. اواخر همان ماه نیز، پروازهای خود از میامی را به شهرهایی از آمریکای جنوبی مانند لیما، کیتو، گوایاکیل، سانتیاگو و سائوپائولو از سر خواهد گرفت.

یونایتد ایرلاینز

شرکت هواپیمایی آمریکایی یونایتد ایرلاینز که شیکاگو را به عنوان قطب پروازی خود برگزیده است، در ماه آوریل بیش از 90 درصد از سرویس های خود را به حالت تعلیق درآورد و تنها تعداد محدودی از پروازهای خود به کشورهایی در اروپا و جنوب آمریکا را همچنان برقرار نگه داشت. اکنون این شرکت هواپیمایی امیدوار است بتواند پرواز از نیوآرک به پاریس، شانگهای و توکیو و نیز پرواز از سان فرانسیسکو به پکن، چانگ دو، شانگهای و فرانکفورت را از ژوئن از سر بگیرد. راستاهای پروازی دیگری نیز در آینده به این لیست اضافه کرده خواهند شد.

ویز ایر

با وجود محدودیت ها برای سفرهای غیرضروری، شرکت هواپیمایی مقرون به صرفه قیمت ویز ایر اعلام نموده است که می خواهد راستاهای نوی را در تابستان 2020 راه اندازی کند. طبق این خبر که گاردین منتشر نموده بود، این شرکت از ماه ژوئیه پرواز از لندن به جزایر فارو، پرتغال و چهار شهر نو در یونان را شروع خواهد نمود.

علاوه بر خبر فوق، ویز ایر برای اولین بار قرار است فعالیت هایی را در ابوظبی شروع کند و می خواهد در ماه ژوئن پروازهایی را از این کشور به مقصد بوداپست در مجارستان و بخارست در رومانی انجام بدهد و پس از آن، شهرهای کلوژ-نپوکا در رومانی، کاتوویتسه در لهستان و صوفیه در بلغارستان را در ماه سپتامبر به لیست مقاصد پروازی خود خواهد اضافه کرد. مدیرعامل این شرکت می گوید:

با اینکه در شرایط فعلی، قوانین دولتی محدودیت هایی را برای سفر اعمال نموده است، اکنون با بهتر شدن شرایط، ما در حال برنامه ریزی برای کاستن از محدودیت ها هستیم و مشتریان ما می توانند سفر را دوباره شروع نمایند.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2039

به "کدام شرکت های هواپیمایی پروازهای بین المللی خود را در تابستان از سر خواهند گرفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام شرکت های هواپیمایی پروازهای بین المللی خود را در تابستان از سر خواهند گرفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید