شهربازی های استان انتاریو: هیجان، سرگرمی و خاطره سازی برای تمام سنین

به گزارش مجله سرگرمی، استان انتاریو کانادا، قلب تپنده این کشور پهناور، فراتر از آسمان خراش های معروف تورنتو و زیبایی های طبیعی خیره کننده، دنیایی از هیجان و سرگرمی را برای ماجراجویان کوچک و بزرگ در شهربازی های متنوع خود به ارمغان می آورد. در این مطلب قصد داریم با معرفی برترین شهربازی های انتاریو، به شما کمک کنیم تا تعطیلات یا گردش های آخر هفته خود را به بهترین شکل برنامه ریزی کرده و لحظات فراموش نشدنی برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

شهربازی های استان انتاریو: هیجان، سرگرمی و خاطره سازی برای تمام سنین

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

استان انتاریو کانادا، قلب تپنده‌ی این کشور پهناور، فراتر از آسمان‌خراش‌های خیره‌کننده‌ی تورنتو و زیبایی‌های طبیعی دریاچه‌های بزرگ، مقصدی هیجان‌انگیز برای دوست‌داران تفریح و ماجراجویی نیز محسوب می‌شود. در میان جاذبه‌های متنوع این استان، شهربازی‌های انتاریو می‌درخشند و لحظات مفرح و پر از آدرنالین را برای تمام سنین رقم می‌زنند.

شهربازی واندرلند (Wonderland) - سرزمین عجایب انتاریو

قطعا در صدر هر لیستی از شهربازی های انتاریو، نام پرآوازه "واندرلند" خودنمایی می کند. این مجموعه عظیم در شمال تورنتو واقع شده و با داشتن بیش از 200 بازی مهیج، نمایش های زنده تماشایی و رویدادهای ویژه در طول سال، به عنوان یکی از بزرگترین شهربازی های دنیا شناخته می شود. از ترن های هوایی سرسام آور و سقوط آزاد نفس گیر گرفته تا رودخانه خروشان و چرخ و فلک های رنگارنگ، در واندرلند برای هر سلیقه و میزان علاقه به هیجان، تفریحی مهیج انتظار شما را می کشد. بخش های مختلف این شهربازی با تم های متنوع مانند پارک وحش (Planet Snoopy)، منطقه آب بازی (Splash Works) و سرزمین دایناسورها (Dinotopia) طراحی شده اند که هر کدام دنیایی از سرگرمی و ماجراجویی را برای کودکان و نوجوانان فراهم می آورند.

اما در میان این مجموعه رنگارنگ، نام " واندرلند " بی‌شک برای هر گردشگری که به دنبال هیجان و ماجراجویی است، می‌درخشد. این شهربازی عظیم که در شمال تورنتو واقع شده، با وسعتی نزدیک به 130 هکتار، دنیایی از سرگرمی و تفریح را پیش روی شما قرار می‌دهد. با ورود به واندرلند ، وارد دنیایی فانتزی می‌شوید؛ قطارهای سریع‌السیر که با سرعت سرسام‌آور بر فراز ریل‌ها حرکت می‌کنند، صدای جیغ شادی که از فراز برج‌های بلند به گوش می‌رسد و خنده‌ی کودکان در میان فواره‌های رنگارنگ، همگی فضایی سرشار از انرژی و هیجان را خلق می‌کنند.

واندرلند به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود که هر کدام تجربه‌ای منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهند. بخش "فرارونت" (Frontierland) با الهام از دوران غرب وحشی، شما را به سوارکاری با اسب‌های وحشی مجازی و ماجراجویی در رودخانه‌های خروشان می‌برد. در بخش "دنیای آب" (Splash Works) خنکای آب در روزهای گرم تابستانی را حس خواهید کرد و سرسره‌های آبی هیجان‌انگیز، لحظات فراموش‌نشدنی را برایتان رقم خواهند زد.

علاقه‌مندان به ارتفاع و سرعت نیز می‌توانند در بخش "مهارت" (Wonderland) آدرنالین خون خود را بالا ببرند. در این بخش، سرسره‌ی افسانه‌ای Leviathan با 93 متر ارتفاع و سرعت 148 کیلومتر بر ساعت، هیجان را به معنای واقعی به شما هدیه می‌دهد. همچنین، ترن هوایی Behemoth با 12 حلقه‌ی مرگ‌آور، تجربه‌ای غیرقابل وصف را برای ماجراجویان واقعی رقم می‌زند.

واندرلند فراتر از هیجان، به فکر سرگرمی کودکان نیز بوده است. بخش "پارک بچه‌ها" (Peanuts’ Playground) با شخصیت‌های کارتونی دوست‌داشتنی و وسایل بازی مهیج، دنیایی رنگارنگ و شاد را برای کودکان شما خلق کرده است. نمایش‌های مفرح، فروشگاه‌های سوغاتی و رستوران‌های متنوع نیز لذت حضور در این شهربازی عظیم را دوچندان می‌کنند.

شهربازی مَجِنتیک پارک (Canada's Wonderland) - هیجان در کنار آبشار نیاگارا

اگر قصد سفر به انتاریو جنوبی و بازدید از تماشایی ترین آبشار دنیا، یعنی نیاگارا را دارید، شهربازی مجیک پارک گزینه ای عالی برای تکمیل برنامه های سفرتان به شمار می رود. این شهربازی در فاصله کمی از آبشار قرار گرفته و با برخورداری از انواع وسایل بازی مهیجب از جمله ترن هوایی با سرعت بالا، سرسره های آبی هیجان انگیز و سالن های بازی های ویدیویی، لحظات پر از هیجان و سرگرمی را برای شما به ارمغان می آورد. بخش هایی از این شهربازی با تم های مختلف مانند کارتون های محبوب و فیلم های سینمایی طراحی شده اند که جذابیت آن را برای تمام سنین دو چندان می کند.

پارک آبی کلبه چوبی (Wet'n'Wild Splash Park)، خنکای هیجان انگیز در تابستان های داغ

فرض کنید در یک روز گرم تابستانی، در میان سرسره های آبی بلند و پیچ در پیچ سر می خورید و خنده های مهیج تان در فضایی پر از آب پراکنده می شود. پارک آبی کلبه چوبی در شهر برمپتون، انتاریو، این تجربه هیجان انگیز و خنک کننده را برای شما و خانواده تان به ارمغان می آورد. در این پارک آبی انواع سرسره های آبی، استخرهای موج سواری و رودخانه های خروشان وجود دارد که ساعاتی پر از خنده و نشاط را برایتان رقم خواهد زد. همچنین بخش هایی برای بازی کودکان خردسال در نظر گرفته شده است تا خیالتان از بابت سرگرمی تمام اعضای خانواده راحت باشد.

پارک پلی دیوم (Playdium)، سرگرمی برای تمام سنین، زیر یک سقف

اگر به دنبال فضایی سرپوشیده برای تفریح و سرگرمی در کنار خانواده یا دوستانتان هستید، پارک پلی دیوم گزینه ای عالی به شمار می رود. این مجموعه در چند شهر مختلف استان انتاریو شعبه دارد و با برخورداری از انواع بازی های مهیج، سالن های بولینگ، اتاق های فرار (Escape Room) و سینماهای چندبعدی، طیف وسیعی از سرگرمی ها را برای تمام سنین ارائه می دهد. در این پارک می توانید با دوستانتان در یک مسابقه مهیج بولینگ شرکت کنید، هیجان اتاق های فرار را تجربه نمایید و یا با تماشای فیلم در سینماهای چندبعدی، سفری به دنیای خیال داشته باشی

پلی‌لند (Playland) در شهر می‌سی‌ساگا (Mississauga)

این شهربازی با فضایی خانوادگی، گزینه‌ای ایده‌آل برای گذراندن یک روز مفرح در کنار کودکان است. سرسره‌های آبی مهیج، ترن‌های هوایی هیجان‌انگیز و نمایش‌های زنده‌ی سرگرم‌کننده، لحظات شادی را برای شما و خانواده‌تان رقم خواهد زد.

هیجان در کنار آب: پارک آبی واترلند

اگر به دنبال تفریحی خنک و هیجان انگیز در روزهای گرم تابستان هستید، «پارک آبی واترلند» (Waterbom Park) گزینه‌ی ایده‌آلی برای شماست. این پارک آبی که در نزدیکی لندن، انتاریو قرار دارد، با سرسره‌های آبی هیجان‌انگیز، رودخانه‌ی آرام، استخر موج‌دار و استخر مخصوص کودکان، ساعاتی پر از خنده و نشاط را برای تمام اعضای خانواده به ارمغان می‌آورد.

شهربازی‌های سرپوشیده: سرگرمی بدون در نظر گرفتن شرایط آب و هوا

بارش باران یا سرمای زمستان نمی‌تواند مانع تفریح و سرگرمی در انتاریو شود. استان انتاریو خانه‌ی مجموعه‌ای از شهربازی‌های سرپوشیده است که در هر فصلی از سال، هیجان و نشاط را برای شما به ارمغان می‌آورد. «گامبیت‌سیتی» (Gamble Place) در تورنتو با سرسره‌های سرپوشیده‌ی بلند، سالن بولینگ و بازی‌های لیزری، و «کاسمولند» (Casselman) با سالن اسکیت روی یخ سرپوشیده، زمین مینی‌گلف و سینمای چندبعدی، تنها چند نمونه از این شهربازی‌های سرپوشیده‌ی مهیج هستند.

هیجان در ارتفاعات: شهربازی‌های با زیپ‌لاین و دیوار صخره‌نوردی

اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز در فضای باز هستید، تعدادی از شهربازی‌های انتاریو، امکانات مهیج دیگری مانند زیپ‌لاین و دیوار صخره‌نوردی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند. در «شهربازی اسکی‌گاه تریل‌فرم» (Trillium Ski Resort Amusement Park) می‌توانید پس از یک روز اسکی مهیج، با زیپ‌لاین از میان جنگل عبور کنید.

سخن پایانی 

استان انتاریوی کانادا، فراتر از کلانشهرهای پر جنب و جوش و مناظر طبیعی خیره کننده، خانه‌ی مجموعه‌ای از شهربازی‌های تماشایی است که می‌تواند آدرنالین شما را به بالاترین حد برساند، لبخند را بر لبانتان بنشاند و خاطراتی بسازد که سال‌های سال در ذهنتان ماندگار شود. در این مقاله، با انواع شهربازی‌های استان انتاریو آشنا شدیم، از پارک‌های عظیم با ترن‌های هوایی سرسام آور تا شهربازی‌های خانوادگی دنج که یک روز پر از تفریح و سرگرمی را برای شما رقم می‌زنند.

انتشار: 13 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1403 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 697

به "شهربازی های استان انتاریو: هیجان، سرگرمی و خاطره سازی برای تمام سنین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهربازی های استان انتاریو: هیجان، سرگرمی و خاطره سازی برای تمام سنین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید