سقوط بیشتر قیمت های نفت در بازار جهانی

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا 26 سنت معادل 0.7 درصد کاهش پیدا کرد و به 37 دلار و 75 سنت در هر بشکه رسید. شاخص نفت آمریکا روز چهارشنبه دو دلار و 36 سنت سقوط کرده بود.

سقوط بیشتر قیمت های نفت در بازار جهانی

بهای معاملات نفت برنت 30 سنت معادل 0.7 درصد کاهش پیدا کرد و به 40 دلار و یک سنت رسید. نفت برنت روز گذشته دو دلار و 32 سنت کاهش قیمت داشت.

به گفته ناظران بازار، نگرانی ها نسبت به موج دوم بیماری کووید19 در ایالتهای متعدد آمریکا که اقدام به کاهش محدودیت های قرنطینه کرده اند و افزایش سریع موارد ابتلا در آمریکای جنوبی و آسیای جنوبی، تقاضا برای سوخت را محدود نگه خواهد داشت.

بر اساس گزارش رویترز، این نگرانی وجود دارد که حتی در صورت کاهش محدودیت های قرنطینه، مردم به دلیل خطرات سلامتی ترجیح دهند در خانه بمانند.

از سوی دیگر آمار اداره اطلاعات انرژی آمریکا نشان داد که ذخایر نفت خام این کشور در هفته گذشته 1.4 میلیون بشکه رشد کرده است در حالی که تحلیلگران رشد این ذخایر به میزان 299 هزار بشکه را پیش بینی کرده بودند. این سومین رکورد رشد بالای ذخایر نفت آمریکا به شمار می رود.

صندوق بین المللی پول در تازه ترین گزارش خود دورنمای رشد اقتصاد جهانی در سال 2020 را به میزان بیشتری کاهش داد و اعلام کرد پاندمی ویروس کرونا باعث آسیب اقتصادی عمیقتر از آنچه تصور می رفت، شده است.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1089

به "سقوط بیشتر قیمت های نفت در بازار جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط بیشتر قیمت های نفت در بازار جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید