سردرگمی تکواندوکاران در آستانه مسابقات جهانی، تمرین در تهران به جای مسابقه در لندن

به گزارش مجله سرگرمی، تیم ملی تکواندو باید روز چهارشنبه در مسابقات جهانی منچستر اولین ورزشکار خود را روی شیاپ چانگ بفرستد اما هنوز این تیم در تهران به سر می برد و ویزای سفر به انگلستان را دریافت نکرده است.

سردرگمی تکواندوکاران در آستانه مسابقات جهانی، تمرین در تهران به جای مسابقه در لندن

تیم ملی تکواندو باید در مسابقات قهرمانی دنیا در منچستر شرکت کند اما هنوز نیمی از تیم در تهران مانده است و سفارت انگلستان ویزای این نفرات را صادر نکرده است.

مسابقات تکواندو قهرمانی دنیا در شهر منچستر به طور رسمی از روز چهارشنبه آغاز می گردد و در اولین روز این مسابقات محمد حسن پلنگ افکن اولین نماینده ایران است که باید روز چهارشنبه روی شیاپ چانگ برود اما هنوز تعیین نیست که فریبرز عسگری به عنوان سرمربی بتواند در کنار او باشد یا نه؟ پلنگ افکن در اولین گروهی که ویزای آن ها صادر شده بود راهی انگلیس شد و در حال حاضر هم عبدالهی یکی از مربیان تیم ملی در کنار او حضور دارد.

سفارت انگلیس در ترکیه نسبت به صدور ویزا برای چهار تکواندوکار تیم ملی از جمله آرمین هادی پور، میرهاشم حسینی، عرفان ناظمی و سجاد مردانی، همچنین سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون، آرش فرهادیان مدیر تیم های ملی، علی محمد بسحاق مربی تیم ملی اقدام نکرده است و تعیین هم نیست که امروز این ویزا به دست اعضای تیم ملی برسد یا نه؟

البته ویزای فریبرز عسگری صادر شده است اما سرمربی تیم ملی به دلیل این که نیمی از تیم که تقریبا نفرات مهم و اثر گذار تیم ملی هم هستند، در تهران ماندندف او هم در تهرن ماند تا تمرینات این نفرات را پیگیری کند اما شاید او فردا در صورتی که ویزای سایر اعضای تیم صادر بگردد یا نگردد راهی انگلیس گردد.

این برای اولین بار نیست که سفارت انگلیس برای صدور ویزا برای تیم های روزشی ایران سخت گیری می نماید و معلوم هم نیست که این وضعیت تا کجا ادامه پیدا می نماید.

5

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 203

به "سردرگمی تکواندوکاران در آستانه مسابقات جهانی، تمرین در تهران به جای مسابقه در لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردرگمی تکواندوکاران در آستانه مسابقات جهانی، تمرین در تهران به جای مسابقه در لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید