سالمندان شرق کشور صاحب هتل آپارتمان می شوند

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: نخستین هتل آپارتمان سالمندان شرق کشور ماه آینده با حضور مسئولان کشوری افتتاح می گردد.

سالمندان شرق کشور صاحب هتل آپارتمان می شوند

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران از بیرجند، محمد حسن اکبری مطلق شامگاه پنج شنبه در آیین تجلیل از بازنشستگان خانواده بهزیستی، اظهار کرد: این هتل آپارتمان برای ارائه خدمت به تمام سالمندانی که امکان حضورشان در کنار خانواده ها نیست تا ماه آینده و با حضور مسئولان کشوری افتتاح می گردد.

وی با بیان اینکه برای ساخت این هتل 20 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است، بیان نمود: این هتل آپارتمان در قالب 48 سوئیت دو نفره و در مساحت 3 هزار و 600 مترمربع در محل موسسه خیریه حضرت علی اکبر(ع) بیرجند احداث شده است.

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی اضافه کرد: این هتل آپارتمان برای تمامی سالمندان نه تنها استان بلکه شرق کشور با هدف آسایش، رفاه و برطرف دغدغه های سالمندان وخانواده هایشان، حفظ کرامت و حمایت از سالمندان احداث شده است.

اکبری مطلق نگاه خانواده و مسئولان جامعه به قشر بازنشسته راحائز اهمیت خواند وگفت: در روز خانواده و تکریم از بازنشستگان باید به این نکته بیشتر توجه داشته باشیم که فرد بازنشسته با تجربه بیش از 30 سال کار و کوشش، فردی آگاه و کارشناس بوده و از جامعه انتظار دارد که وی را قدرشناسانه احترام نمایند.

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی از راه اندازی صندوق قرض الحسنه بازنشستگان خبردادوگفت: بازنشستگان می توانند با مراجعه به این صندوق از تسهیلات کم بهره این صندوق استفاده نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 732

به "سالمندان شرق کشور صاحب هتل آپارتمان می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالمندان شرق کشور صاحب هتل آپارتمان می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید