تقاضا برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری اردبیل افزایش یافته است

به گزارش مجله سرگرمی، ایرنا/ براساس خبرهای بدست آمده، تقاضا برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری اردبیل افزایش یافته است.

تقاضا برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری اردبیل افزایش یافته است

سید حامد عاملی در ملاقات با رئیس هیات مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران استفاده از فرصت رویداد گردشگری اردبیل 2023 برای حضور گردشگران خارجی در استان را ضرروی دانست و اظهار کرد: رویداد اردبیل 2023 مسئولیت ما را سنگین نموده است و باید از فرصت ایجاد شده به برترین شکل استفاده کرد.

استاندار اردبیل ادامه داد: درخواستهای بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در گردشگری اردبیل افزایش یافته است اما کمبودهایی در استان وجود دارد که باید مرتفع گردد.

مقام عالی دولت در استان اردبیل اظهار کرد: هتل لاله سرعین با توجه به استانداردهایی که در حوزه خدمات و اقامت به میهمانان رعایت می نماید، این ظرفیت را دارد تا به یک هتل پنج ستاره تبدیل گردد.

مسعود پناهی، رئیس هیات مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران هم در این ملاقات با قدردانی از برگزاری مراسم باشکوه افتتاحیه رویداد اردبیل 2023 گفت: این آمادگی در شرکت توسعه گردشگری ایران برای تبدیل هتل لاله سرعین به یک هتل پنج ستاره وجود دارد و با حمایتهای استان این امر بزودی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل آمادگی دارد در راستای استانداردسازی خدمات هتلداری در استان فعالیت کند و احیای مدرسه هتلداری گامی موثر در این راستا خواهد بود.

توسعه گردشگری استان اردبیل از جمله مراکز تاریخی و آب درمانی از دیگر مباحث مطرح شده بود.

منبع: همگردی
انتشار: 19 خرداد 1402 بروزرسانی: 19 خرداد 1402 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2259

به "تقاضا برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری اردبیل افزایش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقاضا برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری اردبیل افزایش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید