زمان برگزاری رقابت های گروه دوم لیگ کشتی فرنگی تغییر نکرد

به گزارش مجله سرگرمی، با وجودی که گفته شده بود به دلیل آغاز اردوی تیم ملی رقابت های گروه دوم لیگ کشتی فرنگی با تغییر روبرو خواهد شد، این مسابقات در تاریخ مقرر برگزار می شود.

زمان برگزاری رقابت های گروه دوم لیگ کشتی فرنگی تغییر نکرد

به گزارش خبرنگاران، مسابقات گروه اول لیگ برتر کشتی فرنگی روزهای سه شنبه و چهارشنبه گذشته در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار گشت و با صدرنشینی تیم فولاداکسین خوزستان به خاتمه رسید.

پیش از این قرار بود رقابت های دور رفت گروه دوم لیگ فرنگی که تیم های مدعی بازار بزرگ، صبانور کردستان و دانشگاه آزاد اسلامی به همراه شهدای مدافع حرم قم و احتشام گستر خوزستان در آن حضور دارند روزهای 23 و 24 مهر ماه به میزبانی سنندج برگزار شود اما این امر با مخالفت وزارت بهداشت روبرو شد چراکه اجازه برپایی لیگ به شرط برگزاری متمرکز و در تهران، برای فدراسیون کشتی صادر شده بود.

بعد از آنکه کادر فنی تیم ملی فرنگی خواست در صورت برگزاری مسابقات جهانی صربستان، اردوی تیم ملی از بیستم مهر ماه آغاز شود، گفته شد که زمان برگزاری رقابت های گروه دوم لیگ فرنگی با تغییر روبرو خواهد شد که در نهایت این اتفاق رخ نداد و قرار است این مسابقات در همان روزهای 23 و 24 مهر در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران به انجام برسد.

در هر دو رشته آزاد و فرنگی رقابت ها در گروه دوم فشرده تر و نزدیک تر از گروه اول است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1244

به "زمان برگزاری رقابت های گروه دوم لیگ کشتی فرنگی تغییر نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری رقابت های گروه دوم لیگ کشتی فرنگی تغییر نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید