رویداد اردبیل 2023 فرصت احیا و معرفی استان در عرصه بین المللی است

به گزارش مجله سرگرمی، ایرنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، رویداد اردبیل 2023 فرصت احیا و معرفی استان در عرصه بین المللی است.

رویداد اردبیل 2023 فرصت احیا و معرفی استان در عرصه بین المللی است

عزت الله ضرغامی که به اردبیل سفر کرد، اظهار کرد: رویداد مهم اردبیل 2023 یعنی معرفی اردبیل به عنوان مرکز گردشگری کشورهای عضو اکو در سال میلادی 2023 در پیش است و برنامه های برگزاری این رویداد، مورد آنالیز و تصویب نهاده شد و اعتبار مناسبی برای آن اختصاص خواهیم داد.

وی ادامه داد: استان اردبیل با وجود اینکه دارای مزیت های مختلفی در حوزه ماموریت وزارت میراث فرهنگی است، اما دچار عقب ماندگی تاریخی در حوزه سرمایه گذاری و زیرساخت ها است.

ضرغامی با اشاره به بازدیدهای خود در استان اردبیل افزود: با آنالیز های اجرا شده درباره آخرین شرایط توسعه گردشگری استان، وظایفمان برای توسعه گردشگری اردبیل روشن تر شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: پتانسیل های اردبیل در حوزه گردشگری و مقدار علاقه گردشگران برای حضور در این استان، مطالبه به حقی را برای مردم استان ایجاد نموده تا با تقویت زیرساخت ها و سرمایه گذاری در حوزه گردشگری شرایط بهتری در استان ایجاد گردد.

ضرغامی بعلاوه با اشاره به حمایت وزارت میراث فرهنگی از سرمایه گذارهای حوزه گردشگری در استان اردبیل گفت: با توجه به گزارش خوبی که در خصوص راههای استان ارائه شد، به نظر می رسد شرایط گردشگری استان در حال بهبود است و مشکلاتی هم در حوزه پروازها وجود دارد که شخصا پیگیری خواهم کرد.

منبع: همگردی
انتشار: 9 مرداد 1401 بروزرسانی: 9 مرداد 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2112

به "رویداد اردبیل 2023 فرصت احیا و معرفی استان در عرصه بین المللی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد اردبیل 2023 فرصت احیا و معرفی استان در عرصه بین المللی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید