رشد مالی چین سال جاری به بیش از 5، 7 درصد خواهد رسید

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: معاون بانک مرکزی چین ابراز اطمینان کرد که رشد مالی این کشور تا سرانجام سال 2013 میلادی به بیش از 5، 7 درصد خواهد رسید.

رشد مالی چین سال جاری به بیش از 5، 7 درصد خواهد رسید

با مجری مستقیم تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ تاکید معاون بانک مرکزی چین بر دستیابی این کشور به رشد مالی 5، 7 درصدی در سال 2013 نشانه دیگری از بهبود شرایط دومین اقتصاد بزرگ دنیا است.

معاون بانک مرکزی چین در حاشیه نشست صندوق بین المللی پول اضافه کرد، رشد مالی چین سال جاری به بیش از 6، 7 درصد خواهد رسید و دولت پکن چالش های سیستم بانکی و مسائل بدهی این کشور را در کنترل دارد.

وی توضیح داد، اقتصاد چین می تواند سال جاری به هدف رشد 5، 7 درصدی دست یابد و شاید این رقم به بیش از 6، 7 درصد نیز برسد.کاهش رشد مالی چین در ماه های اخیر موجب نگرانی های زیادی در سطح بین المللی شده است.

چین میخواهد گزارش مربوط به رشد مالی خود در سه ماهه سوم سال جاری را تا یک هفته دیگر اعلام کند و کارشناسان مالی معتقدند که رشد مالی این کشور در این مدت به 8، 7 درصد رسیده است.بدهی سنگین 7، 9 تریلیون ینی شرکت های دولتی چین به نگرانی بزرگی برای سرمایه گذاران بین المللی تبدیل شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 349

به "رشد مالی چین سال جاری به بیش از 5، 7 درصد خواهد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد مالی چین سال جاری به بیش از 5، 7 درصد خواهد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید