رایولا: پوگبا می توانست جنجال بسازد اما از وضعیتش در منچستریونایتد راضی است

به گزارش مجله سرگرمی، مدیربرنامه های هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد احتمال ماندن این بازیکن ملی پوش در اولدترافورد را قوت بخشید.

رایولا: پوگبا می توانست جنجال بسازد اما از وضعیتش در منچستریونایتد راضی است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، مینو رایولا می گوید که پل پوگبا می خواهد در منچستریونایتد بماند چون در این تیم مانند خانه اش راحت است.

در یک سال اخیر شایعات فراوانی درباره آینده پوگبا شکل گرفته که مهمترین آنها مربوط به کوشش زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید برای بردن هموطنش به سانتیاگو برنابئو بوده است.

مدیربرنامه های این بازیکن اما می گوید که پوگبا - بازیکنی که بازی های چند هفته اخیر شیاطین سرخ را به دلیل مصدومیت از دست داده - مسئله ای با ادامه دادن دوران بازیگری اش در من یونایتد ندارد. پیش از این اولگنار سولسشایر، سرمربی منچستریونایتد هم تأکید نموده بود که این تیم هیچ برنامه ای برای فروش پوگبا در پنجره جابجایی ژانویه ندارد.

رایولا درباره آینده پوگبا گفت: من فکر می کنم که پوگبا اکنون در خانه اش زندگی می نماید. او می توانست به خیلی از تیم ها برود اما منچستریونایتد را انتخاب کرد و این انتخاب را هم با تمام وجودش انجام داد تا به خانه اش برگردد. پل واقعاً آدم خوبی است. او نمی تواند از دست سولسشایر عصبانی باشد چون زمانی که بازیکن جوان تری بود، از سمت اوله محبت و حمایت فراوانی دریافت می کرد.

رایولا اضافه نمود: پل می خواهد موفقیت کسب کند و شاد باشد. او می خواهد جام ببرد و دوست دارد این کار را با منچستریونایتد انجام دهد. بله، رئال مادرید هم او را می خواست اما منچستریونایتد اجازه نداد برود؛ البته ما هم بابت این موضوع جنجال به راه نینداختیم چون من مطابق میل بازیکن رفتار می کنم. شاید هر بازیکن دیگری بود با روبرو شدن با مخالفت باشگاه، جنجال به راه می انداخت اما پل چنین بازیکنی نیست. به همین دلیل هم رفتار من درقبال این موضوع متفاوت بود. پل آن بازیکنی نیست که گری نویل یا همه بازیکنان سابق تیم توصیف می نمایند. آنها می گویند که پل باید از خودش خجالت بکشد، اما خجالت بابت چه؟ او دارد هر روز کار می نماید و با تمام وجودش هم کار می نماید. پل هرگز بابت اینکه تیم در لیگ قهرمانان حضور ندارد، گلایه نداشته است. بی عیب و نقص؟ چه کسی بی عیب و نقص است که پل باشد؟ آیا او هم بابت ناکامی های مقصر است؟ خودش اینگونه احساس می نماید. وقتی شما عضو یک تیم هستید، در ناکامی اش هم مسئولید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 606

به "رایولا: پوگبا می توانست جنجال بسازد اما از وضعیتش در منچستریونایتد راضی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایولا: پوگبا می توانست جنجال بسازد اما از وضعیتش در منچستریونایتد راضی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید