فرانس فوتبال: کاوانی گزینه اول اتلتیکومادرید برای خرید در بازار زمستانی

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا - نشریه فرانس فوتبال از قرار دریافت نام مهاجم اروگوئه ای PSG در فهرست خرید پاری سن ژرمن اطلاع داد.

فرانس فوتبال: کاوانی گزینه اول اتلتیکومادرید برای خرید در بازار زمستانی

به گزارش خبرنگاران ، نشریه فرانسوی فرانس فوتبال مدعی شده که باشگاه اتلتیکومادرید آماده فروش ادینسون کاوانی شده است و در ازای 50 میلیون یورو او را خواهد فروخت، رقمی که باشگاه اتلتیکومادرید آماده پرداخت آن است.

فرانس فوتبال ابراز اطمینان نموده است که روخی بلانکو اصلی ترین مشتری کاوانی است و قیمتی که PSG برای او مشخص نموده هم آنقدر منطقی است که تیم مادریدی را برای خرید او ترغیب نموده است. این در حالیست که تیم تحت راهنمایی دیه گو سیمئونه برای رسیدن به کاوانی دو رقیب سرسخت مانند ناپولی و چلسی دارد.

ناپولی تیم سابق کاوانی برای این بازیکن اروگوئه ای گزینه خوشایندی است و او نسبت به بازگشت به ایتالیا بی میل نیست. البته رئیس باشگاه ناپولی گفته که این باشگاه برای خرید کاوانی حاضر به پرداخت ارقام سنگین نیست. در همین حال چلسی هم که از عملکرد مهاجم نوک اسپانیایی اش آلوارو موراتا رضایت ندارد، به دنبال یک جانشین برای او می گردد و بعید به نظر می رسد که قیمت کاوانی برای این باشگاه مسئله ای باشد.

این اولین باری نیست که اتلتیکومادرید برای جذب کاوانی دست به کار می گردد و پروژه ورزشی این باشگاه که برای بردن تمامی جام ها انگیزه نشان داده، دلیلی است که می تواند بازیکن سابق ناپولی را به استادیوم واندا متروپولیتانو ببرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 110

به "فرانس فوتبال: کاوانی گزینه اول اتلتیکومادرید برای خرید در بازار زمستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانس فوتبال: کاوانی گزینه اول اتلتیکومادرید برای خرید در بازار زمستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید