دعوت از 100 متقاضی در جدیدترین پذیرش آلبرتا

به گزارش مجله سرگرمی، برنامه مهاجرت استانی آلبرتا پس از ماه ها عدم فعالیت جزییات دومین پذیرش مختص PNP را که در ماه ژانویه برگزار شده را منتشر نموده است؛ در این پذیرش که به تاریخ 28 ژانویه برگزار شده آلبرتا مجموعا برای 100 متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه صادر نموده است. حد اقل امتیاز این متقاضیان در CRS یا سیستم جامع رتبه بندی 360 بوده است. دریافت نمایندگان دعوتنامه یا اعلانیه تمایل - NOI - اکنون می توانند درخواست خود را برای انتخاب شدن از طرف آلبرتا ارائه نمایند. اگر برنامه مهاجرت استانی آلبرتا درخواست آنها را تایید کند در پذیرش بعدی اکسپرس انتری فدرال 600 امتیاز دیگر نصیبشان خواهد شد.

دعوت از 100 متقاضی در جدیدترین پذیرش آلبرتا

این امتیازهای اضافی ضمانتی است برای دعوت شدن جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا در دور بعدی صدور دعوتنامه ها. گفتنی است از 18 مارس یعنی از زمان اعمال محدودیت های مسافرتی ناشی از شیوع کرونا پذیرش های اکسپرس انتری عموما مختص برنامه مهاجرت استانی بوده اند.

گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست. متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می نمایند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما از آنها برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دعوت خواهد شد.

در حال حاضر آلبرتا تنها متقاضیانی را در نظر دارد که ساکن و شاغل در آلبرتا هستند. معمولا برای دریافت دعوتنامه به وسیله راستا مهاجرتی اکسپرس انتری آلبرتا نیازی به داشتن پیشنهاد شغل نیست. آلبرتا در برابر آندسته از متقاضیان PNP که نمی توانند به خاطر اختلالات ناشی از کرونا مدارک خود را کامل ارائه نمایند انعطاف پذیری بیشتری دارد.

شرایط راستا مهاجرتی اکسپرس انتری آلبرتا

متقاضیان ابتدا باید در سیستم اکسپرس انتری فدرال پروفایل داشته باشند. بعلاوه، باید در شغلی که از اولویت های توسعه مالی و متنوع سازی آلبرتا حمایت می نماید سابقه کار داشته باشند. البته گفتنی است که برنامه مهاجرت استانی آلبرتا فهرستی از این مشاغل منتشر نکرده است.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1927

به "دعوت از 100 متقاضی در جدیدترین پذیرش آلبرتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از 100 متقاضی در جدیدترین پذیرش آلبرتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید