دروازه بان هلند یورو 2020 را از دست داد

به گزارش مجله سرگرمی، یسپر سیلسن، دروازه بان تیم ملی هلند پس از مثبت شدن تست کرونا شانس حضور در یورو 2020 را از دست داد.

دروازه بان هلند یورو 2020 را از دست داد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یسپر سیلسن در لیست 26 نفره فرانک دو بوئر برای جام ملت های اروپا، در کنار مارتین استکلنبرگ و تیم کرول قرار داشت. اما ابتلا به ویروس کرونا کار دست این دروازه بان باتجربه داد و حالا نام مارکو بیزوت، سنگربان والنسا به جای او در لیست تیم ملی هلند برای رقابت های یورو 2020 قرار گرفت. در غیاب سیلسن، استیکلنبرگ، دروازه بان آژاکس و کرول، سنگربان نورویچ برای پیراهن شماره یک و قرار دریافت در ترکیب ثابت مبارزه خواهند کرد. کرول در هر سه بازی مقدماتی جام جهانی تیم ملی هلند در ماه مارچ و رد مقطعی که سیلسن مصدوم بود، در ترکیب اصلی قرار گرفت.

فرانک دی بوئر روز سه شنبه در کنفرانس مطبوعاتی گفت: من امروز صبح تصمیم خود را با سیلسن در میان گذاشتم. البته باید بگویم که این تصمیم برای خود سیلسن بسیار ناخوشایند بود، اما من مجبور به انجام این کار شدم. تست این دروازه بان مثبت شده و بدین ترتیب او بخش زیادی از تمرینات آماده سازی را از دست خواهد داد. ما نمی دانیم چه مدت طول می کشد تا سیلسن 100 درصد دوباره خوب شود، انما من نمی توانم در این زمینه ریسک کنم.

ما در آستانه شروع یورو 2020 هستیم و من می خواهم همه چیز در نهایت اطمینان خاطر پیش برود. البته این اتفاق سیلسن بسیار ناراحت کننده بود و این مهم ترین مسئله برای من است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1689

به "دروازه بان هلند یورو 2020 را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان هلند یورو 2020 را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید