تور هلند: آشنایی با مجذوب کننده ترین مراکز خرید آمستردام هلند به همراه تصویر

به گزارش مجله سرگرمی، مراکز خرید آمستردام هلند می توانند تجربه ای بسیار شگفت انگیز از خرید و پاساژگردی را برای گردشگران تور آمستردام فراهم نمایند. آمستردام تعداد زیادی فروشگاه و مرکز خرید دارد که هر یک فروشگاه های متعدد و جذابی را در خود جای داده اند و شما را برای ساعت های متمادی مشغول خود خواهند ساخت.

تور هلند: آشنایی با مجذوب کننده ترین مراکز خرید آمستردام هلند به همراه تصویر

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به خرید علاقه دارید و اصلا معتقدید سفر بدون پاساژگردی چیزی کم دارد، آمستردام مقصدی بینظیر برای شماست. زیرا تقریبا هر چیزی که احتیاج داشته باشید را می توانید با بالاترین کیفیت از مراکز خرید امستردام بخرید.

در این مقاله از وبلاگ گردشگری خبرنگاران قصد داریم شما را با تعداد از مهمترین و پرطرفدارترین مراکز خرید در آمستردام هلند آشنا سازیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

درباره مراکز خرید آمستردام هلند

هلند از دیرباز کشور تجار و بازرگانان بوده است و به علت موقعیت مناسب این کشور در شمال اروپا و بندر مهم روتردام، بازرگانان بسیاری به این کشور رفت و آمد داشته اند. برای آگاهی از اهمیت نقش تجار و بازرگانان در فرهنگ و زندگی روزمره هلند، کافیست در بافت تاریخی آمستردام قدم بزنید. در حاشیه کانال های آمستردام خانه های تاریخی متعددی وجود دارند که همگی به وسیله تجار ثروتمند آمستردام ساخته شده اند.

امروزه نیز هلند هنوز کشور مجذوب نمایندهی برای خرید و پاساژگردی است و مراکز خرید آمستردام، بهشت شیفتگان خرید به شمار می رود. علاوه بر تولیدات بومی و محلی هلند، تقریبا تمامی کالاهای لوکس و درجه اول دنیا را می توانید در مراکز خرید در آمستردام هلند پیدا کنید.

یکی دیگر از مزیت های آمستردام این است که تقریبا تمام برترین مراکز خرید آمستردام، در مرکز تاریخی این شهر و نزدیکی میدان دام (Dam Square) قرار دارند و بدین ترتیب می توانید با چند دقیقه پیاده روی، به تعداد مختلفی از مراکز خرید امستردام سر بزنید و احتیاجی به استفاده از حمل و نقل عمومی در آمستردام نداشته باشید.

در ادامه با راهنمای خرید در آمستردام و مراکز خرید این شهر آشنا خواهید شد.

خیابان Pc Hooftstraat

خیابان Pc Hooftstraat نه تنها مشهورترین مرکز خرید آمستردام، بلکه یکی اصلی ترین مراکز خرید هلند نیز به شمار می رود. بدون شک این خیابان را می توان کامل ترین مرکز خرید آمستردام دانست و مکانی فوق العاده برای عاشقان مد و فشن به شمار می رود.

البته باید در نظر داشته باشید که خیابان Pc Hooftstraat را نمی توان در زمره مراکز خرید مقرون به صرفه آمستردام دسته بندی کرد زیرا این خیابان مرکز فروشگاه ها و برندهای لوکسی چون شانل (Chanel)، گوچی (Gucci) و … است.

این خیابان و مرکز خرید در محله موزه آمستردام (Museum Quarter) قرار گرفته است و علاوه بر کافه ها و رستوران های مجذوب نماینده، می توانید در کنار خرید از موزه ونگوگ (Van Gogh Museum) و موزه ملی آمستردام (Rijksmuseum) نیز بازدید کنید.

خیابان Kalverstraat

اما اگر قیمت محصولات فروشگاه های خیابان Pc Hooftstraat برای شما بالا بود و در پی یک مرکز خرید بودید که قیمت های مناسبی داشته باشد، می توانید از خیابان Kalverstraat بازدید کنید. در این خیابان علاوه بر فروشگاه های بین المللی با قیمت میانه تر مانند زارا (Zara) و اچ اند ام (H&M)، تعداد زیادی از بوتیک های هلندی حضور دارند و جدیدترین محصولات خود را به فروش می رسانند.

این خیابان نسبتا باریک که در روزهای تعطیل نیز بسیار شلوغ و پر ازدحام می گردد، از میدان دام تا میدان رامبرانت (Rembrandt Square) ادامه دارد. اما علاوه بر فروشگاه های متعدد در سرتاسر این خیابان، دو فروشگاه بینظیر نیز در دو سمت این خیابان واقع شده اند که از مطرح ترین مراکز خرید آمستردام به شمار می فرایند؛ مرکز خرید Bijenkorf و مرکز خرید Kalvertoren. در ادامه به آنالیز این دو مرکز خرید خواهیم پرداخت.

مرکز خرید Kalvertoren

این مرکز خرید سرپوشیده که در خیابان Kalverstraat و نزدیکی میدان رامبرانت واقع شده است، مکانی مناسب برای زمانی است که قصد دارید تمام محصولات مورد احتیاج خود را تنها از یک محل بخرید. Kalvertoren از مراکز خرید خوب در آمستردام است و تعدادی زیادی فروشگاه وجود دارد که محصولات متنوعی از لباس و پوشاک گرفته تا تجهیزات باغبانی را به مشتریان خود عرضه می نمایند.

بعلاوه تعداد زیادی کافه در این مرکز خرید وجود دارند که می توانند اوقات خوشی برای شما رقم بزنند. پیشنهاد می کنیم در کافه ای که بالای این مرکز خرید دارد یک فنجان قهوه با نمای زیبای شهر آمستردام را امتحان کنید.

مرکز خرید Bijenkorf

امکان ندارد که به آمستردام سفر کنید و از میدان دام بازدید نکنید. علاوه بر ساختمان هایی چون قصر سلطنتی و موزه مادام توسو در حاشیه این میدان، در گوشه شمال شرقی این میدان نیز ساختمانی تاریخی و زیبا وجود دارد که میزبان مشهورترین مرکز خرید در امستردام است؛ مرکز خرید Bijenkorf

Bijenkorf یک مجموعه فروشگاه زنجیره ای در هلند است و اگرچه نمی توان آن را از مراکز خرید مقرون به صرفه در آمستردام به شمار آورد، اما بدون شک از مشهورترین مراکز خرید آمستردام است. این مرکز خرید که در میدان دام واقع شده است، قدیمی ترین و مشهورترین فروشگاه در این مجموعه است و سالانه بسیاری از گردشگرانی که در پی خرید محصولات مورد احتیاج و یا سوغات آمستردام هستند، بدان مراجعه می نمایند.

بیشتر محصولات و فروشگاه های Bijenkorf را می توان در گروه کالاهای لوکس و باکیفیت قرار داد و مسلما قیمت آنها نیز بالا خواهد بود. با این وجود پیشنهاد می کنیم حتی برای بازدید و گشت و گذار نیز که شده است، به این مرکز خرید سری بزنید.

Bijenkorf یک مجموعه فروشگاه زنجیره ای در هلند است و اگرچه نمی توان آن را از مراکز خرید مقرون به صرفه در آمستردام به شمار آورد، اما بدون شک از مشهورترین مراکز خرید آمستردام است

مرکز خرید Magna Plaza

حال که هنوز در میدان دام هستید، قصد داریم شما را با یکی دیگر از مراکز خرید آمستردام آشنا سازیم. مرکز خرید Magna Plaza یکی از برترین مراکز خرید این شهر است که دقیقا در غربی میدان دام و پشت قصر سلطنتی واقع شده است. این ساختمان زیبا و مجذوب نماینده، زمانی ساختمان پست آمستردام بوده است و خودش نیز یک جاذبه گردشگری به شمار خواهد رفت.

تعداد زیادی فروشگاه در 4 طبقه این مرکز خرید آمستردام قرار دارند که تمرکز اصلی آنها بر حوزه مد و زیبایی است و می توانید لباس ها و لوازم آرایشی مورد نظر خود را از آنها خرید کنید. به شما قول می دهیم که در صورت بازدید از این مرکز خرید و فروشگاه های مجذوب نماینده آن، دست خالی از آن بیرون نخواهید آمد.

منبع: ققنوس
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2059

به "تور هلند: آشنایی با مجذوب کننده ترین مراکز خرید آمستردام هلند به همراه تصویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند: آشنایی با مجذوب کننده ترین مراکز خرید آمستردام هلند به همراه تصویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید