دانشگاه های علمی و کاربردی و فنی و حرفه ای در جذب دانشجویان مهارت محور با هم همکاری دارند

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس دانشگاه علمی کاربردی گفت: دانشگاه علمی کاربردی و فنی و حرفه ای در جذب دانشجویان مهارت محور با یکدیگر همکاری می نمایند.

دانشگاه های علمی و کاربردی و فنی و حرفه ای در جذب دانشجویان مهارت محور با هم همکاری دارند

محمد حسین امید، رئیس دانشگاه علمی و کاربردی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه تعداد دانشجویان مهارتی در کشور باید به 30 درصد برسد.

وی اضافه کرد: تا انتها برنامه ششم باید این 30 درصد تحقق پیدا کند، اما با این اوصاف این آمار تحقق پیدا نخواهد کرد و در برنامه بعدی توسعه به 40 درصد افزایش پیدا می نماید و دولت تنها راه برون رفت از بیکاری را دانشجویان مهارتی می داند؛ اما اجزا و سازمان ها وظایف خودشان را به درستی انجام نمی دهند. جایی که باید حمایت نمایند متاسفانه حمایتی صورت نمی گیرد.

وی در مورد ارتباط این دانشگاه با دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: ما هیچ مسئله ای با دانشگاه فنی و حرفه ای نداریم؛ بلکه با یکدیگر هماهنگ هستیم و تقسیم کار انجام دادیم. وظیفه دانشگاه علمی کاربردی آموزش مهارت های خاص است، اما دانشگاه فنی و حرفه ای آموزش مهارت های عام را برای دانشگاه خود دارد. اختلافی با دانشگاه فنی و حرفه ای نداریم و هر دانشگاه وظایف خودش را انجام می دهد و کارگروه مشترک این دو دانشگاه در حال فعالیت است. هیئت علمی دو دانشگاه مشترک است و بسیاری از جلسات دو دانشگاه با یکدیگر برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 656

به "دانشگاه های علمی و کاربردی و فنی و حرفه ای در جذب دانشجویان مهارت محور با هم همکاری دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه های علمی و کاربردی و فنی و حرفه ای در جذب دانشجویان مهارت محور با هم همکاری دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید