تمامی فعالیت های دانشگاه تربیت مدرس به صورت مجازی انجام می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، با توجه به شرایط قرمز کرونایی شهر تهران و در راستای اجرای دقیق بخشنامه استانداری تهران، به منظور پیشگیری از شیوع بیماری، نحوه فعالیت و حضور دانشگاهیان دانشگاه تربیت مدرس تا اطلاع ثانوی اعلام شد.

تمامی فعالیت های دانشگاه تربیت مدرس به صورت مجازی انجام می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با توجه به شرایط قرمز کرونایی شهر تهران و در راستای اجرای دقیق بخشنامه استانداری تهران، به منظور پیشگیری از شیوع بیماری، نحوه فعالیت و حضور دانشگاهیان دانشگاه تربیت مدرس تا اطلاع ثانوی اعلام شد.

1- کلیه فعالیت های اعضای هیأت علمی اعم از آموزشی، پژوهشی حضور در جلسات گروه، جلسات دفاع از پروپوزال، سرانجام نامه و رساله، هدایت و مشاوره دانشجویان همچنان به صورت مجازی خواهد بود. بدیهی است در صورت ضرورت و بنا به تشخیص عضو هیأت علمی، مدیر گروه و یا هیأت رییسه دانشکده، حضور افراد در محل کار برای کوتاه مدت و با رعایت دقیق پروتکل ها بلامانع است.

2- فعالیت اداری تمامی کارمندان در واحد های مختلف به صورت دورکاری خواهد بود و در صورت ضرورت و موارد محدود و اجتناب ناپذیر بنا به تشخیص و معرفی از سوی مسؤل واحد، همکاران مورد نظر صرفاً برای خدمات اولویت دار به صورت حداقلی می توانند در محل کار حضور یابند. جانبازان با سابقه بیماری تنفسی، کارکنان بالای 60 سال، افراد دارای بیماری زمینه ای، زنان باردار و بانوان دارای فرزند خردسال مشمول حداقل حضور نخواهند بود.

به منظور پشتیبانی از فعالیت های آموزشی، پژوهشی، اداری و اقتصادی دانشگاه، پرسنل واحد های فناوری اطلاعات، پشتیبانی آموزش مجازی در معاونت آموزشی، مدیریت اقتصادی و اداری می بایست به صورت 70 درصد حضوری و 30 درصد دورکاری به فعالیت خود ادامه دهند. از این رو مسئولین واحد ها پیشاپیش اسامی افرادی که بر اساس احتیاج قطعی در محل کار حضور می یابند را به مدیریت اداری و پشتیبانی اعلام کنند تا مجوز حضور آن ها در این دوره صادر گردد. لازم به ذکر است، مدیریت حراست از ورود کارمندانی که فاقد مجوز باشند ممانعت خواهد نمود.

3- ورود کلیه مراجعین متفرقه اعم از دانشجویان بدون مجوز از معاونت پژوهشی و یا افراد غیر دانشجو و میهمان به دانشگاه تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و در صورت ضرورت و بنا به تشخیص مسئول ارشد واحد ذی ربط مراتب می بایست از قبل با مدیریت حراست هماهنگ گردد و پروتکل بهداشتی به صورت دقیق رعایت گردد.

4- کلیه مراسم، نشست ها و اجتماعات حضوری تا اطلاع ثانوی لغو می گردد.

5- در صورت ابلاغ بخشنامه ها و راهبرد های تازه از مراجع ذی ربط اصلاحات لازم در دستورالعمل ها اعمال و ابلاغ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1762

به "تمامی فعالیت های دانشگاه تربیت مدرس به صورت مجازی انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی فعالیت های دانشگاه تربیت مدرس به صورت مجازی انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید