خبرهای نو از آخرین آمار کرونا در کرمان

به گزارش مجله سرگرمی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار از بیماری کرونا ویروس و فرایند انجام واکسیناسیون در استان کرمان را گفت.

خبرهای نو از آخرین آمار کرونا در کرمان

به گزارش خبرنگاران از کرمان، سعید صحبتی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار استان کرمان از شرایط موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید 19 تا ساعت 15 پنجشنبه 9 دی 1400 را خاطرنشان کرد.

او گفت: در 24 ساعت گذشته، 29 مورد مثبت کرونا، شامل: 19 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، یک مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، 2 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، 3 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و 4 مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بستری شده اند.

صحبتی با اشاره به اینکه هم اکنون 139 نفر مبتلا به کرونا در سطح دانشگاه های علوم پزشکی استان کرمان بستری هستند، اضافه کرد: از این تعداد، 75 نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، 9 نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، 9 نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، 13 نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و 33 نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدای شیوع این بیماری تا به امروز را 44 هزار و 255 مورد خاطرنشان کرد.

او با اشاره به اینکه تعداد فوتی های قطعی به دلیل ابتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته 2 نفر، شامل: یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هستند، بیان نمود: سن فوتی ها طی این مدت 56 و 13 است.

صحبتی مجموع جان باختگان کرونا در استان کرمان از ابتدای شیوع کرونا ویروس تا به امروز را 5 هزار و 168 نفر عنوان نمود.

صحبتی در بخش دیگری از سخنان خود به مقدار تزریق واکسن کرونا در استان کرمان پرداخت و توضیح داد: مقدار واکسن تزریق شده نوبت اول از ابتدا تا به امروز 2 میلیون و 148 هزار و 696 دُز، مقدار واکسن تزریق شده نوبت دوم، یک میلیون و 853 هزار و 265 دُز و واکسن تزریق شده نوبت سوم 223 هزار و 229 دُز بوده است.

م

خبرنگاران کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2032

به "خبرهای نو از آخرین آمار کرونا در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرهای نو از آخرین آمار کرونا در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید