با کمبود تخت در بیمارستان های زنجان روبرو خواهیم شد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: از 800 تخت بیمارستانی موجود در استان، تا به امروز 600 تخت به وسیله بیماران مبتلا به کرونا اشغال شده که با ادامه این فرایند با کمبود تخت روبرو خواهیم شد.

با کمبود تخت در بیمارستان های زنجان روبرو خواهیم شد

به گزارش خبرنگاران زنجان؛ پرویز قزلباش در رابطه با فرایند بیماری کرونا در استان زنجان، اظهار کرد: همچنان فرایند بیماری کرونا در استان افزایشی بوده و شب گذشته 136 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان زنجان بستری شدند.

وی از اشغال 600 تخت بیمارستانی به وسیله بیماران کرونایی در استان زنجان اطلاع داد و اضافه کرد: با ادامه فرایند بستری این بیماران با کمبود تخت روبرو خواهیم شد.

این مسئول در رابطه با محدودیت های نو کرونایی، توضیح داد: منع تردد بین استانی به خصوص شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی از 12 ظهر دیروز تا 5 شهریورماه اعمال می گردد و اعمال محدودیت تردد شبانه هم از ساعت 22 تا 3 بامداد پا بر جا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به فعالیت مشاغل گروه یک در ایام تعطیلات، گفت: پوشش واکسیناسیون در منطقه ها مختلف در حال اجرا است.

قزلباش با بیان اینکه تا به امروز بیش از 290 هزار دُز واکسن کرونا وارد استان زنجان شده است، اظهار کرد: بیش از 230 هزار دُز واکسن کرونا در نوبت اول و بیش از 60 هزار دُز واکسن در نوبت دوم تزریق شده است.

وی، درصد رعایت پروتکل های بهداشتی در استان زنجان را 52 درصد بیان کرد و اضافه کرد: باید درصد رعایت پروتکل های بهداشتی در استان به بالای 90 درصد برسد تا تاثیرگذار باشد.

این مسئول با اشاره به استقبال خوب زنجانی ها از واکسن برکت، اعلام نمود: تا به امروز بیش از 40 هزار دُز واکسن برکت وارد استان زنجان شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1775

به "با کمبود تخت در بیمارستان های زنجان روبرو خواهیم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با کمبود تخت در بیمارستان های زنجان روبرو خواهیم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید