خبرنگاران مراکز آموزشی نیروی دریایی ارتش متحول می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، رشت - خبرنگاران- فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از رشد و تحول چشمگیر در مراکز تخصصی آموزش نیروی دریایی اطلاع داد.

خبرنگاران مراکز آموزشی نیروی دریایی ارتش متحول می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

امیر دریادار حسین خانزادی روز دوشنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت با اشاره به اینکه 70 درصد نیروی دریایی ارتش در مرکز تخصص های دریایی رشت آموزش می بینند ، گفت: در آینده نزدیک تحول و رشد چشمگیری را بویژه در گام دوم انقلاب که گام تمدن سازیست ، در این مرکز شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر برخورداری نیروی دریایی از اقتدار توام با ایمان، علم و شجاعت اضافه نمود: در گام دوم انقلاب که هفت شاخص را جزو سرلوحه موضوعات قرار می دهند به این معناست که این مجموعه فرهنگی نقش بسیار مهمی در تمدن سازی و گام دوم انقلاب به ویژه با رویکرد توسعه دریایی دارد که مصادیق آن را در سال های پیش رو به طور پیاپی شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مجموعه آموزه های دینی و انقلابی ما را در راستا صحیح راهنمایی می نماید، توضیح داد: به طور یقین اگر بدنبال سعادت هستیم مجموعه ای از آموزش ها و قوانین برگرفته از آموزه های دینی باید در کنار هم قرار بگیرد.

فرمانده نداجا انجام رفتارها را نشات گرفته از فرهنگ اجتماعی خواند و گفت : در جامعه اسلامی آنچه که به عنوان رفتار بویژه برای نظامیان انتظار می رود، برگرفته از آموزه های دینی و انقلابی ما است که در این راستا گام برداشتن استوار با تکیه بر این آموزه ها مورد انتظار است .

امیر دریادار خانزادی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای چهار مرکز فرهنگی در گیلان دو مرکز و مازندران و سیرجان هر کدام یک مرکز است، ادامه داد: این مراکز عهده دار مسئولیت رفتار سازی بر اساس آموزه های دینی و انقلابی هستند.

وی این مجموعه ها را دارای سه ویژگی ایمان، شجاعت و دانش عنوان و اعلام کرد: ایمان اگر محکم نباشد همه کسانی که دارای تظاهرات ایمانی هم باشند ، ممکن است روزی در صف شیاطین قرار بگیرند؛ ضمن آنکه در صورتی که شجاعت نیز در افراد نهادینه نشده باشد، این رزمنده مرعوب ابزار دشمن می گردد.

وی دانش را نیز از ویژگی های دارای اهمیت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی خواند و تاکید نمود: دانش مان اگر به روز نباشد ، در مقابل ابزارهای شیاطین کند می گردد.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از راهکارهای تقویت دانش را آموزش عنوان و اعلام کرد: نیروی دریایی یکی از عرصه های دشواریست که مجموعه دانش هایی که در آن واقع شده است ، پیچیده است.

امیر دریا دار خانزادی حضور در دریا را فی نفسه قدرت آفرین دانست و گفت: تمامی و پیچیده ترین فناوری های جهان در دریا جمع می گردد و نیروی انسانی که بتواند این فناوری های پیچیده را بکار بگیرد ، خود دانشمند است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تبیین توانمندی های فرمانده جدید مرکز آموزش تخصص های دریایی رشت گفت: نیروی دریایی در مجموعه مراکز آموزشی وظیفه در سطح نیروهای مسلح چهار سال پیاپی رتبه اول را کسب نموده است.

در انتها این مراسم امیر دریادار دوم مهدی شعبانزاده به عنوان فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت معرفی و از زحمات امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری فرماندهی پیشین آموزش تخصص های دریایی رشت قدردانی شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1202

به "خبرنگاران مراکز آموزشی نیروی دریایی ارتش متحول می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مراکز آموزشی نیروی دریایی ارتش متحول می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید