حضور شرکت عمانی در مناقصه لوله کشی آب در ایران

به گزارش مجله سرگرمی، شرکت ساخت و ساز ساروج عمان میخواهد در مناقصه فاز دوم خط لوله آب گلگهر در ایران شرکت کند.

حضور شرکت عمانی در مناقصه لوله کشی آب در ایران

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی کانستراکشن ویک انلاین، شرکت ساخت و ساز ساروج عمان میخواهد در مناقصه فاز دوم خط لوله آب گلگهر در ایران شرکت کند.

این اقدام بخشی از استراتژی این شرکت پیمانکاری عمانی برای افزایش حضور خود در بازار ایران و ورود به بخش زیرساختی این کشور است.

سیمون کرم، مدیر شرکت ساروج گفت، وی و همکارانش که منتظر لغو تحریم ها بوده اند، حدود 5 سال است در حال افزایش حضور شرکت در ایران هستند.

کرم اضافه کرد: ما از برگزاری مناقصه یک خط لوله آب 300 کیلومتری از از دریا به یک ارتفاع 1700 متری آگاه شده ایم.

مناقصه فاز دوم پروژه زیرساختی گلگهر که نیازمند لوله کشی 400 کیلومتری آب است، احتمالا در طی 3 تا 4 ماه آینده برگزار خواهد شد. ساروج و شرکای ایرانی اش در این مناقصه شرکت خواهند کرد و ما خوشبین هستیم که پیروز خواهیم شد.

مدیر شرکت ساروج اطمینان دارد که فعالیت های اولیه این شرکت در ایران موقعیت خوبی برای ساروج در ایران برای افزایش فعالیت هایش پس از لغو تحریم ها فراهم آورده است.

کرم در ادامه اضافه کرد: این (قرارداد زیرساختی) از آن دسته قراردادهایی است که ما به آن علاقمندیم، بنابراین ما در حال همکاری با شرکای ایرانی هستیم تا در این زمینه فعالانه عمل کنیم. بر اساس تحریم ها شما نمی توانید به عنوان یک شرکت خارجی قرارداد بزرگی (با ایران) منعقد کنید، مگر اینکه بازار را بشناسید، با بازار آشنا شوید و سپس ارتباط برقرار کنید. ما 5 سال است در ایران حضور داریم، بنابراین شاید ما یک یا دو سال جلوتر از رقبایمان هستیم.

211

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 449

به "حضور شرکت عمانی در مناقصه لوله کشی آب در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور شرکت عمانی در مناقصه لوله کشی آب در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید