حضور اداره کل هرمزگان در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری

به گزارش مجله سرگرمی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری این استان حضور پیدا می نماید.

حضور اداره کل هرمزگان در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری

به گزارش خبرنگاران به نقل روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، رضا برومند مدیرکل میراث فرهنگی این استان امروز چهارشنبه 13 آذر 98 با اشاره به این مطلب اضافه کرد: دستاوردهای پژوهشی، آموزشی و فناوری این اداره کل در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نمایشگاه عرضه می گردد.

او با بیان اینکه این نمایشگاه از 16 تا 22 آذر سال جاری در محل سالن بصیرت مجتمع گفتگوی تمدن ها برگزار می گردد، اضافه کرد: این اداره کل در این نمایشگاه فعالیت های پژوهشی، ورکشاپ صنایع دستی در راستای حفظ عنوان بندرعباس شهر خلاق صنایع دستی، و پژوهش های کاربردی در زمینه توسعه گردشگری ارائه خواهد داد.

برومند اضافه کرد:کارگاه های وزن دهی لایه های موثر در معین پهنه های مناسب طبیعت گردی، استفاده از سامانه اطلاعات جغرافیایی در معین پهنه های مناسب تفرج، استفاده از تصاویر ماهواره ای در معین پهنه های مناسب تفرج، میراث فرهنگی و مسئولیت اجتماعی، بسته بندی در صنایع دستی، تحلیل شبکه ذی نفعان گردشگری و تهیه پرونده ثبتی آثار ملموس و ناملموس از برنامه های این اداره کل در این نمایشگاه است.

برومند تاکید نمود: همچنین فعالیت های این اداره کل در عرصه انتشارات، فرهنگی و اطلاع رسانی در این نمایشگاه نیز عرضه خواهد شد.

نمایشگاه گرامی داشت هفته پژوهش استان هرمزگان از 16 تا 22 آذر جاری در سالن بصیرت مجتمع گفت وگوی تمدن ها برگزار می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 604

به "حضور اداره کل هرمزگان در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور اداره کل هرمزگان در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید