تمرکز استقلالی ها روی نفت مسجد سلیمان باشد نه دیدار با پرسپولیس

به گزارش مجله سرگرمی، پیمان صاحب جمعی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: با رصد کردن رسانه ها متوجه این شدم که استقلالی ها از الان به فکر دربی هستند و بیشتر از هفته سوم، تمرکزشان روی هفته چهارم است. این یک اشتباه تاکتیکی است و آبی پوشان باید امروز فقط به نفت مسجد سلیمان فکر نموده و روی این بازی تمرکز نمایند.

تمرکز استقلالی ها روی نفت مسجد سلیمان باشد نه دیدار با پرسپولیس

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه بیان داشت: شاگردان استراماچونی فعلا از 6 امتیاز تنها یک امتیاز گرفته اند و این باعث می گردد بازی آنها مقابل نفت مسجد سلیمان حساسیت خاصی پیدا کند. امتیاز از دست دادن در این بازی خارج از خانه قطعا کار آنها را برای دربی سخت تر می نماید.

وی اضافه کرد: مهدی تارتار معمولا با تیم هایی که راهنمایی آن را برعهده داشته برای استقلال دردسر فراوری نموده و به همین دلیل نباید از این تیم غافل بود. به خصوص که این بازی در خانه نفتی ها برگزار می گردد.

صاحب جمعی در مورد بازگشت روزبه چشمی به جمع آبی پوشان بیان داشت: بهرحال چشمی یک بازیکن باتجربه است که اضافه شدنش به نفع تیم است و می تواند به آن یاری کند. به خصوص که استقلال در قلب خط دفاعی اش با کمبود بازیکن روبرو بود و در همین دو هفته نخست دیده شد که این کمبود بازیکن در این پست می تواند یک پاشنه آشیل باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 366

به "تمرکز استقلالی ها روی نفت مسجد سلیمان باشد نه دیدار با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرکز استقلالی ها روی نفت مسجد سلیمان باشد نه دیدار با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید