پورموسوی: برد ما به خاطر اردوی خوبی که در تهران داشتیم بود، سایپایی ها نمی توانند فرار رو به جلو بکنند

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره بازی تیمش برابر سایپا توضیحاتی را ارائه کرد.

پورموسوی: برد ما به خاطر اردوی خوبی که در تهران داشتیم بود، سایپایی ها نمی توانند فرار رو به جلو بکنند

به گزارش ، سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از پیروزی تیمش برابر سایپای تهران در نشست خبری پس از این دیدار گفت: خدا را شکر پس از هفته ها ناکامی و با وجود این که تیم ما خوب بازی می کرد و موقعیت های گلزنی زیادی داشت، توانستیم در یک بازی سخت و حساس به پیروزی برسیم و 3 امتیاز بگیریم. به بازیکنانم خسته نباشید و خدا قوت می گویم.

پورموسوی در ادامه گفت: این که ما بعد از یک ماه تعطیلی مسابقات توانستیم آمادگی خودمان را حفظ کنیم، نشان از برنامه ریزی خوب ما داشت و اردوی خوب در تهران به ما خیلی کمک کرد. بازیکنانم مسئولیت پذیری بالایی داشتند و در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم که بازیکنان ما مصمم هستند تا در 7 بازی آخر لیگ متفاوت تر باشند. در 20 دقیقه پایانی شرایط جوی بر کیفیت بازی تاثیر گذاشت. ما جلو بودیم و باید برتری مان را حفظ می کردیم. حریف رو به بازی مستقیم آورده بود و ما ناخواسته عقب نشستیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در واکنش به انتقاد سرمربی سایپا مبنی بر اقامت تیم داوری و صنعت نفت در یک هتل گفت: تمام تیم هایی که به نام میهمان وارد آبادان می شوند، به انتخاب خودشان هتل محل اقامت تیمشان را انتخاب می کنند و به جز 2، 3 بار که در هتل پارسیان ترافیک بود و هر 2 تیم در هتل کاروانسرا اسکان داشتند. در این بازی سایپا از 2 هفته قبل هتل پارسیان را رزرو کرده بود و چاره ای نبود. ما وقتی دیدیم سایپا معترض است، تصمیم گرفتیم محل اسکان داوران را تغییر دهیم، اما کامرانی فر قبول نکرد و گفت به پاکی و صداقت داوران ایمان داریم. من فکر نمی کنم بازی صحنه ای داشته باشد که سایپا پشت این مسائل پنهان شود و فرار رو به جلو کند.

او درباره بازی بعدی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان گفت: به بازیکنانم گفتم بعد از پیروزی راضی باشند، اما از شنبه برای بازی با نفت مسجد سلیمان آماده می شویم. بازی سختی با این تیم داریم. باید جایگاه هشتمی که به دست آوردیم را با تلاش بیشتر حفظ کنیم. امیدوارم بازیکنان مانند امروز در تمام بازی ها باانگیزه و با انرژی ظاهر شوند.

درباره انتقاداتی که به برگزاری اردوی صنعت نفت در تهران مطرح شد گفت: برگزاری اردوی ما در تهران چند دلیل داشت. از کسانی که گفتند چرا صنعت نفت باید در شهر دیگری اردو برگزار کند می پرسم که غیر از تیم های استقلال و پرسپولیس که در تهران هستند، کدام تیم اردو نرفت؟ نساجی در ترکیه اردو داشت و بقیه تیم ها هم در شهر های مختلف اردو برپا کردند.

او افزود: ما می خواستیم تیم را در شرایط بازی نگه داریم. آیا می توانستیم صبح و بعد از ظهر در گرمای آبادان تمرین کنیم؟ یا می توانستیم در آبادان بازی تدارکاتی باکیفیت داشته باشیم؟ ما در تهران 2 بازی تدارکاتی با سپاهان و پرسپولیس داشتیم که شرایط روحی بازیکنان ما را بهتر کرد. من وقتی می گویم اردوی تهران شرایط ما را بهتر کرد، منظورم این نیست که به بازیکنان پول دادیم، زیرا پولی نداشتیم. با تمرینات خوب در شرایط آب و هوایی مناسب و بازی های تدارکاتی برابر سپاهان و پرسپولیس، بازیکنان به این باور رسیدند که در ادامه لیگ هم می توانند خوب باشند. مطمئنم برد ما مقابل سایپا به خاطر اردوی خوبی بود که در تهران داشتیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1779

به "پورموسوی: برد ما به خاطر اردوی خوبی که در تهران داشتیم بود، سایپایی ها نمی توانند فرار رو به جلو بکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: برد ما به خاطر اردوی خوبی که در تهران داشتیم بود، سایپایی ها نمی توانند فرار رو به جلو بکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید