تغییر در ظرفیت شرکتهای دانش بنیان با بحران کرونا

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: بحران کرونا باعث شد که شرکتهای دانش بنیان تغییری در ظرفیت های خود ایجاد نمایند.

تغییر در ظرفیت شرکتهای دانش بنیان با بحران کرونا

به گزارش خبرگزاری مالی ایران ،دکتر عباس زارعی هنزکی در ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور با تاکید بر نقش اکوسیستم علم و فناوری بر توسعه همه جانبه کشور گفت: بحران کرونا، فرصتی ایجاد کرد تا شرکت های دانش محور و فناور براساس چابکی و انعطاف بتوانند در ظرفیت های خود تغییر ایجاد نمایند.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به معرفی اجمالی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و شکل گیری شبکه فناوری در سال 97 اشاره نمود و گفت: پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در سال 99 مباحث چابک سازی، فراوری ناب و جهش فراوری را مد نظر قرار داده است.

وی به بیان زنجیره بحران کرونا نیز پرداخت و گفت: در این زنجیره سه مرحله قبل، حین و بعد بحران کرونا مورد توجه است؛ با توجه به حمایت هایی که توسط پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از شرکت های فناور محور انجام گرفته، آن ها این توانایی را خواهند داشت تا جوابگوی بهتری برای احتیاج جامعه باشند.

وی ادامه داد: در ارتباط با حین بحران کرونا و کندسازی فرایند اپیدمی مباحث تشخیص و درمان محورهای اصلی مورد نظر ما در پارک علم و فناوری بود که در این زمینه 10 شرکت وارد عرصه عمل شدند. همچنین بعد از بحران کرونا نیز بحث جبران تبعات اجتماعی و حمایت های مالی و توانمند سازی شرکت ها مورد توجه است که محصولاتی در این زمینه به فراوری می رسند.

بنابراین گزارش، در این نشست 4 شرکت مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران که در بحث مبارزه با کرونا فعال هستند، حضور داشتند.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1010

به "تغییر در ظرفیت شرکتهای دانش بنیان با بحران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر در ظرفیت شرکتهای دانش بنیان با بحران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید