بهنام محمودی: تیمی را دست کم بگیریم به مشکل می خوریم

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - بهنام محمودی عملکرد ایران مقابل مصر را ضعیف ارزیابی کرد و گفت سطح فنی ما از بسیاری تیم ها بالاتر است اما دست کم گرفتن آن ها، عملکرد ما را ضعیف می نماید.

بهنام محمودی: تیمی را دست کم بگیریم به مشکل می خوریم

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران دو بازی در قهرمانی دنیا مقابل آرژانتین و مصر انجام داده و دو پیروزی به دست آورده است.

بهنام محمودی در خصوص عملکرد ایران در این دو مسابقه گفت: بازی اول مقابل آرژانتین مقداری نوسان داشتیم. شرایط و سطح فنی بازیکنان ما از آرژانتین بالاتر است. فکر می کردم سه بر صفر یا سه بر یک برنده شویم اما این اتفاق نیفتاد. با این حال خوشبختانه پیروز شدیم.

او در خصوص عملکرد ایران در ملاقات با مصر بیان نمود: خیلی خوب بازی نکردیم، حتی در ست چهارم که نزدیک بودیم هم خوب کار نکردیم. باید حواسمان به بازی با هلند و مرحله بعدی باشد چون بازی ها سخت تر خواهدشد. آقای عطایی تجربه خوبی دارد و باید کوشش خود را بکند که بازیکنان 100 درصد خود را بگذارند. اگر قرار باشد مثل ملاقات با مصر بازی کنیم در مرحله بعدی به مشکل برمی خویم، چون ظرفیت ما از خیلی از تیم ها بالاتر است.

این کارشناس والیبال در پاسخ به این سوال که اصلی ترین مشکل تیم را در چه دیدید، گفت: بازیکنان جوان ما در مسابقاتی که سطح تیم مقابل از ما پایین تر است، باید حواسشان باشد و با 100 درصد توان کار نمایند. این دست کم گرفتن تیم ها عملکرد ما را ضعیف می نماید. اتفاقا معتقدم باید در چنین مسابقاتی عملکرد خوبی ارائه دهیم چون در این صورت از نظر روانی برای بازی بعدی آماده می شویم.

او در ادامه اضافه نمود: خوشبختانه بازی را بردیم اما باید حواسمان باشد. در مسابقات دنیای فرصت های زیاد، استراحت درست و زمان زیادی داریم. باید با بیشتر تیم ها بازی کنیم که این برای بازیکنان جوان ما غنیمت است. امیدوارم پیروز باشند و در بازی بعدی حواس شان را جمع نمایند و بیشترین استفاده را ببرند.

محمودی به قهرمانی تیم ملی جوانان در آسیا هم اشاره و بیان نمود: این قهرمانی را تبریک می گویم که با کادر کاملا ایرانی و بازیکنانی خوب به دست آمد. اگر شراط برای این بازیکنان مهیا باشد، حرف های زیادی برای گفتن دارند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 شهریور 1401 بروزرسانی: 10 شهریور 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2134

به "بهنام محمودی: تیمی را دست کم بگیریم به مشکل می خوریم" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهنام محمودی: تیمی را دست کم بگیریم به مشکل می خوریم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهنام محمودی: تیمی را دست کم بگیریم به مشکل می خوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید