ایران در ست نخست نتیجه را به کانادا واگذار کرد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی والیبال ایران و کانادا صبح روز یکشنبه دیدار خود را در چارچوب رقابتهای انتخابی المپیک در سالن مترو پولیتن شهر توکیو برگزار کردند که در ست نخست تیم کشورمان با حساب 29 بر 27 نتیجه را به کانادا واگذار کرد.

ایران در ست نخست نتیجه را به کانادا واگذار کرد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

رائول لوزانو سرمربی تیم ایران در شروع بازی ترکیب سعید معروف، امیر غفور، محمد موسوی، عادل غلامی، میلاد عبادی پور، مجتبی میرزاجانپور و فرهاد ظریف (لیبرو) را به میدان فرستاد.

بازی در ست نخست با امتیازگیری پیاپی هر دو تیم شروع شد اما دو یک دریافت نه چندان خوب از بازیکنان کشورمان باعث شد کانادا یک امتیاز پیش بیفتد و یک پوئن سرویس از حریف رجحان 8 بر 6 کانادا را در وقت نخست استراحت فنی بدنبال داشت.

کانادا با سرویس های خوبی که داشت دریافت کننده های ایران را تحت فشار قرارداد و فاصله را افزایش داد. تیم ایران با سرویس های خوب موسوی در امتیاز 13 بر 12 به یک امتیازی کانادا رسید که حریف درخواست تایم اوت کرد. یک دفاع خوب از عبادی پور در منطقه چهار ایران دو تیم را برابر کرد و پس از آن وقت دوم استراحت فنی را ایران 16 بر 15 برای خود ثبت کرد.

تیم کانادا پس از آن بیشتر از توپ های بلند برای اشمیت استفاده کرد و به امتیازگیری پرداخت. ورود حمزه زرینی بجای میرزاجانپور یک امتیاز ارزشمند را از این بازیکن بدنبال داشت. با این حال کانادا در دفاع روی تور هم خوب ظاهر شد و در اسپک نیز همه توپ ها را به اشمیت بازیکن پشت خط زن خود ختم کرد که بدون دفاع مانده بود. این ست در نهایت با رجحان 29 بر 27 تیم کانادا سرانجام یافت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 368

به "ایران در ست نخست نتیجه را به کانادا واگذار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران در ست نخست نتیجه را به کانادا واگذار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید