اکثریت آمریکایی ها می گویند کشورشان در حال فروپاشی است

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- بر اساس یک نظرسنجی یک هفته پس از یورش حامیان ترامپ به ساختمان کنگره، تعیین شد که از هر پنج آمریکایی، چهار نفر بر این باورند که کشورشان در حال اضمحلال و از هم گسیختگی است.

اکثریت آمریکایی ها می گویند کشورشان در حال فروپاشی است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری هیل، این نظرسنجی که توسط موسسه آکسیوس- ایپسوس و از بیش از 1000 بزرگسال در بازه زمانی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه انجام شد، معین کرد که بسیاری از شرکت نمایندگان قویا یا تا حدی موافق عبارت آمریکا در حال فروپاشی است هستند.

همچنین در همین نظرسنجی نسبت مشابهی هم اعلام کردند که از اینکه آمریکایی هستند، افتخار می نمایند.

این نظرسنجی درست در همان روزی انجام شد که مجلس نمایندگان آمریکا به استیضاح ترامپ بابت نقش داشتن در یورش کنگره رای داد و این باعث شد تا وی نخستین رئیس جمهوری تاریخ آمریکا باشد که دو بار در مجلس نمایندگان استیضاح می گردد.

این نظرسنجی همچنین معین کرد که حمایت در میان آمریکایی برای برکناری ترامپ تنها چند روز مانده به سرانجام دوران ریاست جمهوری اش پنج درصد پس از یورش روز چهارشنبه هفته گذشته افزایش داشته است.

در این نظرسنجی که روز چهارشنبه منتشر شد، 56 درصد از آمریکایی موافق بودند که ترامپ باید به سرعت کناره گیری کند درحالیکه در نظرسنجی هفته گذشته این میزان 51 درصد بود.

در حالیکه میزان حمایت قاطع از برکناری ترامپ در میان لیبرال ها و دموکرات های میانه رو 92 درصد است، 94 درصد از آنهایی که حامی ترامپ هستند، با برکناری او موافق نیستند و 66 درصد از جمهوری خواستار قدیمی هم مخالف این اقدامند.

در میان حامیان ترامپ، 91 درصد از ادامه چالش های انتخاباتی ترامپ حمایت کردند.

در نظرسنجی مورنینگ کانسالت - پولیتیکو پیش از رای گیری استیضاح ترامپ در روز چهارشنبه، 53 درصد از استیضاح حمایت نموده و 54 درصد نیز گفتند که سنا باید ترامپ را محکوم و او را برکنار کند.

در نظرسنجی هیل-هریس ایکس که روز چهارشنبه منتشر شد، بخشی از رای دهندگان یا به عبارتی 44 درصد از استیضاح و برکناری حمایت نموده و 18 درصد نیز گفتند که ترامپ باید سرزنش گردد و 38 درصد نیز گفتند که نباید هیچ اقدامی علیه وی صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1447

به "اکثریت آمریکایی ها می گویند کشورشان در حال فروپاشی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکثریت آمریکایی ها می گویند کشورشان در حال فروپاشی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید