آمریکا: مشتاق پاسخ مثبت پیونگ یانگ هستیم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از یونهاپ، سانگ کیم نماینده ویژه آمریکا در مسائل مربوط به شبه جزیره کره، می گوید مشتاق دریافت پاسخی مثبت از جانب پیونگ یانگ در باب مذاکره است.

آمریکا: مشتاق پاسخ مثبت پیونگ یانگ هستیم

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

وی که برای سفری پنج روزه به کره جنوبی رفته است؛ تا به امروز حرفی درباره هرگونه کوشش برنامه ریزی شده برای برقراری تماس با کره شمالی به زبان نیاورده است.

اظهارات سانگ کیم در حالی مطرح می گردد که روز گذشته هم، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید مدعی شده بود: ما آماده ورود به مذاکرات هسته ای با کره شمالی هستیم و منتظر یک سیگنال روشن در این زمینه هستیم. مسئله این است که آیا آنها آماده هستند تا پشت میز مذاکره بنشینند تا در این راستا کاری انجام گردد. ما پیشنهاد هفته جاری او (رهبر کره شمالی) را نشانی جالب تلقی می کنیم.

چند روز پیش، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در نشست کمیته مرکزی حزب کارگران کره که با حضور تمام اعضای این کمیته برگزار گردید، گفت که این کشور باید هم برای مصاحبه و هم برای رویارویی با ایالات متحده در دوران ریاست جمهوری جو بایدن آماده گردد.

وی در صحبت های خود تأکید کرد که آمادگی جهت رویارویی برای حراست از شأن و منزلت کشور و تضمین یک فضای صلح آمیز بسیار مهم است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1720

به "آمریکا: مشتاق پاسخ مثبت پیونگ یانگ هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا: مشتاق پاسخ مثبت پیونگ یانگ هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید