اعلام آمادگی شرکت آلمانی برای تعمیر و نگهداری هواپیماهای مسافربری ایران

به گزارش مجله سرگرمی، رییس شرکت لوفت هانزا تکنیک که یکی از بزرگ ترین شرکت های ارایه خدمات تعمیر، نگهداری و نوسازی ناوگان هوایی در دنیا است، اظهار داشت این شرکت آماده همکاری و بازگشایی دفتر خود در ایران به منظور مرمت و نگهداری هواپیماهای مسافربری ایران است.

اعلام آمادگی شرکت آلمانی برای تعمیر و نگهداری هواپیماهای مسافربری ایران

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

یوهانس باسمن رئیس این شرکت آلمانی در مصاحبه با نشریه گلف نیوز امارات، با اشاره به این مساله از تمایل شرکت خود برای حضور در بازار ایران در دوران پساتحریم اطلاع داد. این مدیر با اشاره به رایزنی هایی با بعضی شرکت های هوایی ایران از احتمال بازگشایی شعبه این شرکت در ایران اطلاع داد، اما تاکید نمود تا این لحظه برای باز کردن شعبه این شرکت در ایران تصمیمی گرفته نشده است. این مدیر آلمانی گفت:

ما رویکرد بازی نسبت به این موضوع داریم. اگر دولت ایران یا شرکت های هواپیمایی آن کشور خواهان همکاری باشند، ما آماده ایم. اگر آنان می خواهند که شریکی خارجی داشته باشند، ما دراین باره فکر می کنیم.این مدیر با اشاره به رایزنی هایی با بعضی شرکت های هوایی ایران از احتمال بازگشایی شعبه این شرکت در ایران اطلاع داد، اما تاکید نمود تا این لحظه تصمیمی برای باز کردن شعبه این شرکت در ایران گرفته نشده است. باسمن با اشاره به اینکه ناوگان هوایی ایران احتیاج به تعمیر و مراقبت دارد، از ظرفیت رو به رشد ناوگان هوایی ایران در سال های آینده اطلاع داد و گفت:ایران پرجمعیت است و به طور قطع احتیاج به صدها هواپیمای جدید دارد. من اطمینان دارم که ظرفیت رشد صنعت حمل ونقل هوایی ایران وجود دارد. من و سایر بازرگانان خارجی آماده تکمیل این زنجیره هستیم.در سال های گذشته به واسطه تحریم های هوایی، ناوگان هوایی ایران فرسوده شده و اخیرا مقامات ایرانی از برنامه های بلند پروازانه ای برای تجهیز و خریداری هواپیماهای مسافربری جدید پس از لغو تحریم ها سخن گفته اند. از سوی دیگر به دلیل فرسودگی بسیاری از هواپیماهای مسافربری در ایران، در سال های گذشته سوانح هوایی در این بخش تلفات انسانی غیر قابل جبرانی بر جای گذاشته اند. منبع: عصرایرانمنبع: کجارو
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 674

به "اعلام آمادگی شرکت آلمانی برای تعمیر و نگهداری هواپیماهای مسافربری ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی شرکت آلمانی برای تعمیر و نگهداری هواپیماهای مسافربری ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید