آموزش تعطیل بردار نیست

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/اردبیل معاون انجمن سینمای جوانان استان اردبیل گفت: انجمن سینمای جوانان استان اردبیل از جمله معدود دفاتری است که در هیچ دوره ای آموزشش تعطیل نشده و همیشه هم با استقبال علاقه مندان هنر هفتم روبرو بوده است.

آموزش تعطیل بردار نیست

سعیده عدلی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در شرایط کرونایی مجبور شدیم برای مدتی کلاس های حضوری را تعطیل کنیم اما آموزش آنلاین فیلمنامه نویسی و برای اولین بار در انجمن سینمای جوانان ایران دوره منشی صحنه را به صورت آنلاین برگزار کردیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر که شرایط برای برگزاری کلاس های حضوری مساعد شده و دوره هایی حضوری و آنلاین یا نیمه حضوری برگزار می کنیم که علاوه بر علاقه مندان شهر و استان، از استان های مختلف نیز هنرجو داریم .

به گفته عدلی، انجمن سینمای جوانان باتوجه به سابقه 36 ساله اش در اردبیل مدعی پرورش و آموزش بیشتر سینماگرانی است که از این استان سر برآورده و در سطوح ملی و بین المللی درخشیده اند و نظر به سابقه درخشان این دفتر در زمینه آموزش، باور این افراد واقعیت دارد.

معاون انجمن سینمای جوانان استان اردبیل افزود: البته در سال های متمادی آموزشگاه های سینمایی و مؤسساتی باهدف آموزش رشته های سینمایی و تولید فیلم ایجاد شده و گاهی به تعطیلی کشیده شده اند و در حال حاضر نیز آموزشگاه هایی در سطح شهر فعالیت دارند که مدیران آنها هم از اعضا، آموزش دیدگان و مدرسان این دفتر هستند.

عدلی افزود: انجمن سینمای جوانان اردبیل در حال حاضر علاوه بر دوره بلندمدت فیلمسازی، ظرفیت برگزاری 30 عنوان دوره تخصصی مشاغل سینمایی شامل شاخه های مختلف عکاسی، فیلم برداری و نورپردازی، فیلمنامه نویسی، تدوین و جلوه های ویژه، صدابرداری، تحلیل فیلم، مدیریت تولید و برنامه ریزی، منشی صحنه، طراحی صحنه و لباس، طراحی پوستر فیلم، طراحی تیتراژ، موسیقی فیلم، ترجمه و زیرنویس فیلم را دارد و تشکیل و برگزاری هر دوره ای باتوجه به مقدار نیاز و تقاضا صورت می گیرد .

وی با بیان اینکه البته شرایط کرونایی با تمام آسیب هایی که به خانواده ها و شرایط اقتصادی و فرهنگی کشور وارد کرد، گاهی پی آمدهای مثبتی هم داشت، خاطرنشان کرد: انجمن سینمای جوانان ایران با برگزاری لایوهای تخصصی برخط اینستاگرامی این فرصت را برای علاقه مندان سینما فراهم کرد که هرکدام در خانه و محل کار خود بتوانند از دانش و تجربیات اساتید برجسته ملی و بین المللی در رشته های تخصصی سینما بهره مند شوند و این لایوها از نزدیک به 2 سال پیش تا امروز ادامه دارد و علاقه مندان می توانند جهت اطلاع و استفاده از برنامه ها به صفحه اینستاگرامی @amoozesh.iycs مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2066

به "آموزش تعطیل بردار نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش تعطیل بردار نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید