6 تفریح دریایی که در کیش نباید آن ها را از دست داد

به گزارش مجله سرگرمی، جزیره زیبای کیش با داشتن سواحلی آرام و رویایی، دریایی شفاف با آب های نیلگون، جاذبه های گردشگری متعدد و تفریحات آبی فراوان یکی از محبوب ترین مقاصد برای گردشگران ایرانی است. بسیاری از خانواده ها برای گذران یک تعطیلات مفرح و هیجان انگیز جزیره کیش را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب می کنند تا لذت تفریحات آبی مهیج آن را از دست ندهند. در ادامه این مطلب به بررسی بهترین تفریحات دریایی در کیش پرداخته شده است.

6 تفریح دریایی که در کیش نباید آن ها را از دست داد

شاتل و بنانا

شاتل و بنانا از ورزش های آبی تیوپی هستند که به صورت انفرادی و یا همراه با گروهی از دوستان می توان آن را انجام داد و از آن لذت برد. شاتل دریایی یک تشک بزرگ آبی است که دسته هایی در کنار آن قرار گرفته است و هنگامی که بر آن سوار می شوید، برای حفظ تعادل لازم است که دسته های شاتل را محکم بگیرید تا در آب غوطه ور نشوید.

هنگامی که سوار بر تیوپ می شوید، شاتل به یک قایق تندرو وصل می شود و آن قایق بر روی سطح آب کشیده می شود و سرعت آن به قدری زیاد است که موجب شادی و هیجان مضاعف در روح و جسم شما می شود.

شاتل سواری از جمله ایمن ترین تفریحات آبی کیش بوده و طناب محکمی که شاتل را به قایق تندرو متصل می کند، موجب حفظ ایمنی فرد می شود. شاتل سواری از جمله تفریحات محبوب در کیش است که تحت هیچ شرایطی نباید آن را از دست بدهید، این ورزش آبی را می توانید در لیست برنامه سفر خود قرار دهید و آن را همراه با دوستان یا اعضای خانواده تجربه کنید.

جت اسکی از تفریحات آبی مهیج در کیش

جت اسکی با سرعت زیادی که دارد، تردد در سطح آب را به امری جالب و هیجان انگیز برای گردشگران تبدیل کرده است. جت اسکی را می توان ترکیب موتور و قایق دانست؛ موتوری که با سرعت بسیار زیاد بر روی آب دریا حرکت می کند و حسی از هیجان و شادی را در افراد به وجود می آورد. برخی از افراد ماهر و حرفه ای، هنگام استفاده از جت اسکی حرکات نمایشی، حرفه ای و آکروباتیکی از خود نشان می دهند که تماشای آن ها در ساحل بسیار سرگرم کننده است.

اسکوتر زیر دریایی

اسکوتر زیردریایی کیش یک روش غواصی بدون نیاز به آشنایی با اصول غواصی در دریا و از مجذوب کننده ترین تفریحات آبی کیش است. فرد همراه با یک وسیله مدرن که در واقع یک زیردریایی تک نفره به شمار می رود، به همراه یک مربی به زیر دریا هدایت شده و می تواند به آسانی به تماشای سواحل مرجانی جزیره کیش بپردازد.

اسکوتر در واقع دستگاهی است که دارای موتور، 2 رکاب و یک حباب شیشه ای بوده که فرد در درون حباب قرار می گیرد. سر فرد در درون حباب جای می گیرد و به واضح می تواند چشم انداز اقیانوس و ماهی های رنگارنگ را تماشا کند.

فلای بورد کیش

فلای بورد با پمپاژ بسیار قوی و فشار بالای آب کار می کند، بنابراین می توان ارتفاع گرفت و یک پرواز هیجان انگیز روی آب را تجربه کرد. آب و هوای کیش در فصل پاییز و زمستان بسیار مطبوع است و انجام ورزش های آبی مانند فلای بورد می تواند بسیار مجذوب کننده باشد.

بیگ بال از شادترین تفریحات آبی در کیش

بیگ بال یکی از مفرح ترین تفریحات آبی در جزیره کیش است که ایمنی بالایی دارد و حتی بچه ها هم می توانند از آن لذت ببرند. در این تفریح، فرد وارد یک توپ بزرگ پلاستیکی می شود و همراه با توپ به سطح آب انداخته می شود و می تواند همراه با آن تا اواسط دریا حرکت کند. جزیره کیش دارای یکی از بزرگ ترین مراکز بیگ بال در ایران است و اگر قصد دارید این تفریح را به صورت حرفه ای تجربه کنید، کیش انتخاب بسیار مناسبی است. همچنین، بیگ بال یک تفریح کاملا خانوادگی بوده و دسته جمعی لذت بیشتری دارد.

کایت بوردینگ

کایت بوردینگ یکی از محبوب ترین تفریحات آبی در جزیره کیش بوده که از تلفیق اسکی روی آب و پاراگلادینگ تشکیل شده است. در این ورزش آبی، قدرت کشش کایت، نیروی لازم برای اسکی روی سطح آب را تامین می کند و فرد را به جهت های مختلف می کشاند و همین موضوع سبب هیجان بیشتر در فرد می شود. پیشنهاد می شود حتما در سفر به کیش کایت بوردینگ را امتحان کنید، این تفریح حاشیه امن شما را از بین می برد و حسی از هیجان و آدرنالین بالا را برای شما به همراه می آورد.

منبع: همگردی
انتشار: 19 آذر 1402 بروزرسانی: 19 آذر 1402 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2306

به "6 تفریح دریایی که در کیش نباید آن ها را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 تفریح دریایی که در کیش نباید آن ها را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید