45 درصد مردم شیوه نامه های بهداشتی کرونا را رعایت می نمایند

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - رئیس کمیته بهداشت ستاد کرونای تهران گفت آمارها نشان می دهد 45 درصد مردم، شیوه نامه های بهداشتی را رعایت می نمایند، این ساده انگاری ها در رعایت شیوه نامه های بهداشتی، موج دوباره کرونا را در پی خواهد داشت.

45 درصد مردم شیوه نامه های بهداشتی کرونا را رعایت می نمایند

به گزارش شبکه رادیویی ایران، علیرضا اولیایی منش در پاسخ به این پرسش که اکنون نقشه کرونایی تهران و کشور به چه سمت و سویی در حال حرکت است، گفت: تعداد شهرهای قرمز در حال افزایش است و امروز مقدار آن به 26 شهر رسیده، این در حالی است که در هفته گذشته تعداد شهرهای قرمز، فقط 22 شهر بود.

وی در ادامه ساده انگاری و رعایت نکردن شیوه نامه ها را عامل موثر در بالا رفتن مقدار شیوع کرونا در کشور دانست و اضافه کرد: آمارها نشان می دهد 45 درصد مردم، شیوه نامه های بهداشتی را رعایت می نمایند، این ساده انگاری ها در رعایت شیوه نامه های بهداشتی، موج دوباره کرونا را در پی خواهد داشت.

رئیس کمیته بهداشت ستاد کرونای تهران گفت: علی رغم واکسیناسیون در کشور، توصیه می گردد مردم شیوه نامه های بهداشتی (استفاده ماسک، شستشوی مرتب دست ها و فاصله گذاری اجتماعی) را همچنان رعایت نمایند.

به گزارش شبکه رادیویی ایران، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخشی از صحبت های خود به شرایط واکسیناسیون در کشور اشاره نمود و گفت: مردم از طرح واکسیناسیون استقبال خوبی نموده اند و تا به امروز 85 درصد دُز اول واکسن را دریافت نموده؛ مقدار دریافت نمایندگان دُز دوم نیز به 65 درصد رسیده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1894

به "45 درصد مردم شیوه نامه های بهداشتی کرونا را رعایت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "45 درصد مردم شیوه نامه های بهداشتی کرونا را رعایت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید