30 ایده خاص طراحی دکور آرایشگاه زنانه و مردانه

به گزارش مجله سرگرمی، امروز طراحی دکور آرایشگاه سخت است. به ویژه آنکه در هر چند قدم یک سالن زیبایی زنانه مستقر شده که به طور جدی فعالیت داشته و مشتریان خود را نیز دارد. با این حال، طراحی و دکوراسیون آرایشگاه مسئله ای عمومی بین سالن داران می باشد که باید به آن توجه نمود.

30 ایده خاص طراحی دکور آرایشگاه زنانه و مردانه

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ صنعتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

اهمیت طراحی و دکور آرایشگاه و سالن زیبایی

بسیاری از گردشگران بر این باورند که ایران به منزله جذب جهانگرد به ارائه غذای عالی و جاذبه های گردشگری می پردازد، اما این در حالی است که فرایند صنعت مد و زیبایی ایران رشد چشمگیری دارد. به همین دلیل است که سالانه گردشگران زیادی سراغ این کشور را می گیرند تا از انواع خدمات مد و زیبایی آن بهره مند شوند. هم اکنون سالن های زیبایی واقع در کشور ایران ارائه دهنده یکی از ده ها خدمات مد و زیبایی محسوب می گردند. با وجود آنکه امروز سالن ها و آرایشگاه های کثیری با تفاوت های عمده در ایران واقع شده اند، تنها موضوع مشترک آن ها طراحی و دکور آرایشگاه هاست.

با این حال، ما قصد داریم المان های حائز اهمیت در طراحی و دکور آرایشگاه ها و سالن های زیبایی روز را آنالیز نمائیم.

ایده های طراحی داخلی و دکور آرایشگاه

نخستین و مهم ترین المان طراحی داخلی و دکور آرایشگاه، تصمیم گیری درباره ایجاد اتمسفر هماهنگ با تم کلی سالن به شمار می رود.

  1. انتخاب یک کشور به عنوان تم

اگر همچنان به تصمیم درستی درباره انتخاب تم اصلی دکور آرایشگاه نرسیده اید، بهتر است از حال و هوای کشورتان یاری بگیرید. هر کشوری اعم از ایتالیا، ژاپن، عربستان و ایران خواهان جو خاص خود در طراحی و دکوراسیون داخلی سالن زیبایی می باشد. به عنوان مثال، کشور ایران نماد فرهنگ و تمدن فاخر است. این فرهنگ و تمدن فاخر را می توان در بعضی تصاویر و نقاشی ایرانی منعکس کرد.

در این راستا می توان بعضی رنگ ها اعم از آبی ایرانی، سبز ایرانی، قرمز ایرانی، صورتی ایرانی، رز ایرانی و نارنجی ایرانی را در طراحی و دکوراسیون داخلی آرایشگاه به کار برد.

  1. راحتی

در حالی که بعضی بانوان به آرایشگاه زنانه می فرایند تا ظاهرشان را زیباتر نمایند، در مقابل، بعضی دیگر از زنان آرایشگاه را پناهگاهی به منزله تجدید روانی قلمداد می نمایند. به همین دلیل، راحتی و آرامش می تواند اصلی ترین فاکتور طراحی و دکور آرایشگاه محسوب شود. اما این راحتی در چه چیزی معنا می یابد؟

  • انتخاب جایگاه راحتی

مشتریان دوست دارند راحتی خانه خود را در فضای آرایشگاه تجربه نمایند. بنابراین، به دنبال مبلمان باکیفیت، کاربردی و راحت باشید. به طور مثال، جایگاه سرشور آرایشگاهتان را با قابلیت جاپایی خریداری نمائید.

استایل جایگاه هایتان باید چرم، مدرن و موزون با تم اصلی دکور آرایشگاهتان باشند. مبلمان مستقر در اتاق انتظار نیز باید از رومبلی بادوام و مناسب برخوردار باشند و دارای رنگ آرامشخبشی نظیر آبی یا سبز باشند.

25 مدل جدید میز آرایش عروس با آینه برای اتاق خواب [شیک و منحصر بفرد]

  • گیاهان تصفیه نماینده هوا

گیاهان زیبا هستند، اما بعضی از آن ها نقش موثری در تصفیه هوا دارند. اختصاص دادن فضا به گیاهان در دکور آرایشگاه استعاره ای از ارگانیک بودن سالن زیبایی است.

بنابراین، بعضی از گیاهان تصفیه نماینده هوا نظیر گل قاشقی، آلوئه ورا، پاپیتال انگلیسی، آزلیا و انجیر برگ ریز را در دکور آرایشگاهتان قرار دهید.

  • روشنایی ملایم

از نصب لامپ های فلورسنت در دکور آرایشگاهتان اجتناب کنید! در عوض، از روشنایی های ملایم و دلپذیر مانند شمع های معطر بهره ببرید. شمع های معطر جدا از آنکه جلوه ای بصری دارند، از میزان تنش مشتریان می کاهند.

خرید 41 مدل چراغ آویز سقف [ لوستر آویز ] شیک و مدرن

  • خوشبونماینده

خوشبونماینده ها، یکی از المان های نهایی راحتی دکور آرایشگاهتان خواهند بود. خوشبونماینده ها با انتظار رایحه خوش به کاهش تنش و آسودگی مشتریان یاری می نمایند. سعی کنید از رایحه های چوب صندل و یا رزماری استفاده نمائید و آن ها را در سالن های پذیرش، انتظار و کابین ماساژ تعبیه کنید.

  1. نمایشی زنانه

روح زنانه را به فضای طراحی و دکور آرایشگاهتان بدمید. از آنجا که زنان بازدیدنمایندگان سالن زیباییتان به شمار می فرایند، افزودن جزئیات دخترانه می تواند دکوراسیونتان را تکمیل کند.

در دکوراسیون سالن زیبایی از رنگ های دخترانه ای نظیر قرمز یا صورتی بهره ببرید. و در کنار آن، تابلوهای نمادین از مد و آرایش مدل زنان یاری بگیرید.

فضایی را در دکور آرایشگاه به آباژورهای زیبا اختصاص بدهید، از روکش های صورتی رنگ بهره ببرید و بعضا از عروسک باربی به عنوان دکور جزئی الهام بگیرید.

  1. نصب کفپوش وینیل

بیشتر سالن داران به منزله نصب کفپوش به سراغ کاشی و یا سنگ مرمر می فرایند. در مقابل، بیشتر افراد بر این باورند که کفپوش های وینیل بهترین گزینه برای نصب در دکور آرایشگاه می باشند. کفپوش های وینیل از لحاظ طرح بسیار متنوع هستند. شما قادر خواهید بود از طرح های طبیعی نظیر سنگی، چوبی، مرمری و بتنی بهره ببرید.

خرید 37 مدل ماکت دکوری فانتزی [طرحهای خاص] با تخفیف

اگرچه زیبایی گرایی یکی از نقاط قوت فروش کفپوش های وینیل به شمار می رود، اما سطح راحتی آن ها باعث شده تا نظر سالن داران را به خود جلب کند. راه رفتن روی سطح نرم و گرم کفپوش وینیل نشان گر یک انتخاب هوشمندانه است.

چند مورد جالب از دکور آرایشگاه مردانه

چند مورد جالب از دکور آرایشگاه زنانه

منبع: اتاق
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1228

به "30 ایده خاص طراحی دکور آرایشگاه زنانه و مردانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 ایده خاص طراحی دکور آرایشگاه زنانه و مردانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید