15 میلیارد از کارگزار گرفتیم نه 2 میلیارد، در باشگاه پرنفوذ نبودم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، رضا یلوه درباره جدایی اش از باشگاه پرسپولیس به برنامه تهران ورزشی گفت: وقتی آقای سمیعی آمد رفتار حرفه ای این بود که به ایشان بگویم دستشان باز است. ایشان گفت تا فینال آسیا قصد تغییرات ندارد. یکسری اختلاف نظر و اختلاف دیدگاه بین بحث مالی بنده و ایشان وجود داشت و گفتم بهتر است از مجموعه جدا شوم. در نهایت سمیعی با جدایی ام موافقت کرد و کاملاً از پرسپولیس جدا شده ام.

15 میلیارد از کارگزار گرفتیم نه 2 میلیارد، در باشگاه پرنفوذ نبودم

معاون سابق باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه در زمان محمدحسن انصاریفرد به این باشگاه آمده بود، تاکید نمود: از زمان آقای طاهری و گرشاسبی برای برگزاری اردوی خارج از کشور همکاری هایی با پرسپولیس داشتم. قبل از آن منافع مالی ایجاد می کردم. مجموعه تولیدی دارم و به 180 نفر حقوق می دهم. راهکاری داشتیم تا پرسپولیس را از این شرایط بدهی ها خارج کنیم. حتی زمان انصاریفرد قراردادی هم منعقد شد اما اصراری نداشتم پولی به من بدهید. قانونا قراردادی را امضا کردم.

یلوه توضیح داد: در نهایت حتی یک ریال هم نه در قالب پاداش و نه حقوق دریافت نکردم. 15 ماه بدون دریافت یک ریال و به خاطر عشق و علاقه ای که وجود داشت کار کردم. اگر حقوق را می گرفتم حواشی پیش می آمد که چرا این کار را نموده ام. زمان انصاریفرد قراردادی امضا شد. در زمان رسول پناه هم قرار بود چارتی را تهیه کند. فقط من نبودم که چیزی نگرفتم. آقای قدوسی هم نزدیک به هفت ماه در پرسپولیس بود و فکر نمی کنم تا الان پولی گرفته باشد.

وی گفت: اردوی عمان و دبی را رایگان در اختیار پرسپولیس قرار دادیم و برای باشگاه آورده مالی داشتیم. ما یک واحد تولیدی داریم و پولمان را از آنجا می گیریم.

معاون سابق باشگاه پرسپولیس تاکید نمود: در قراردادها هم چیزی به من تعلق نمی گرفت. ذی حساب باشگاه می گفت دیوان محاسبات اجازه پرداخت حقوق نمی دهد و ما شرکت در حال واگذاری هستیم. دو هفته پیش دوستان دیوان محاسبات مرا دعوت کردند که گفتند اصلاً منع قانونی نداشتیم. حتی پیشنهاد دادند نامه ای به باشگاه بنویسم تا مزایایم را بگیرم. دو روز پیش نامه ای را به آقای سمیعی دادم تا نسبت به پرداخت حقوقم اقدام کند.

یلوه درباره اینکه گفته می شد فرد پرنفوذ باشگاه پرسپولیس بوده است، اظهار کرد: اصلاً این طور نبود. هر کاری انجام می شد هیات مدیره و مدیرعامل در جریان بودند. من به عنوان معاون مالی وظیفه داشتم کارها را هماهنگ کنم و گزارش را به هیات مدیره بدهم تا آنها تصمیم بگیرند.

وی یادآور شد: در زمان مدیرعاملی انصاریفرد بین 40 شرکت آنالیز کردیم. این شرکت (کارگزار فعلی باشگاه) زمان مدیرعاملی آقای عرب درخواست داده بود.

معاون سابق باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه مهرداد هاشمی (عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس) گفته بود این شرکت را یلوه معرفی نموده بود، گفت: ما اوایل شهریور 98 آمدیم و پرسپولیس کارگزار نداشت و از 12 تیر قراردادش را با کارگزار قبل فسخ نموده بود. یک ماه طول کشید تا 40 شرکت را آنالیز کنیم. کارگزار فعلی یک شرکت بورسی با درآمدهای شفاف بود. یکسری حرف پشت سر شرکت های قبلی بود. همین الان 30 میلیارد تومان چک از یک نفر (از اسپانسرهای قبل) داریم. این شرکت کارگزار سابقه شفافی داشت و حتی برنامه نود را اجرا نموده بودند.

یلوه در پاسخ به این سئوال که ورودی مالی شرکت برای پرسپولیس چقدر بوده است؟ اظهار کرد: ما هشت آبان قرارداد بستیم و اول بهمن رونمایی اپلیکیشن بود. 20 اسفند انصاریفرد رفت و یکی از اعضای هیات مدیره نسبت به این شرکت گارد داشت و تا اردیبهشت نزدیک به دو ماه درآمدزایی ما متوقف شد. بعد از مصاحبه دوستان ریزش شدیدی در اپلیکیشن داشتیم و هنوز نتوانستیم آن را جبران کنیم.

وی یادآور شد: در مدت هفت تا هشت ماه که بودیم، 15 میلیارد و 500 میلیون تومان درآمد داشتیم. مبلغ 2 میلیارد تومانی که گفته می گردد، صحیح نیست. فقط در دو مورد نزدیک به هفت میلیارد پول گرفتیم. در مجموع از هشت آبان تا اردیبهشت 15.5 میلیارد پرداختی داشتند. اگر 2 میلیارد بود که شرکت پرسپولیس زیان ده نشان می داد و دردسر داشتیم.

معاون سابق باشگاه پرسپولیس درباره اینکه این باشگاه الان هم زیان ده است، گفت: با توجه به دو ورزشگاهی که در اختیار دو باشگاه (استقلال و پرسپولیس) نهاده شد صورت مالی آنها حالت نرمال پیدا کرد.

یلوه در پاسخ به سئوالی مبنی بر دلیل مصاحبه های زیاد و انتشار پیغام هایی در این ارتباط در صفحه شخصی خود گفت: آقای رسول پناه (سرپرست سابق پرسپولیس) می گفت در حوزه ای که مربوط به شما است صحبت کنید و سکوت نکنید. شرکت کارگزار ما درآمدهایش را گفت. انتشار مطالب در صفحه شخصی ام، کاملاً با سرپرست وقت باشگاه هماهنگ بود. شما نکات مثبت آن موقع را هم ببینید. پرونده برانکو در آن موقع بسته شد. یارگیری مناسب توسط سرپرست و هیات مدیره وقت انجام شد و تیم تا فینال آسیا رفت. کاری به آپشن قراردادها ندارم ولی 95 درصد قراردادها تا انتها لیگ تسویه شده بود. صرفاً نگوییم یک مصاحبه ویدئویی از رسول پناه بیرون آمد و همه کارها را زیر سئوال ببریم.

وی در مورد خرید کت و شلوار انصاریفرد مدیرعامل سابق پرسپولیس از حساب باشگاه گفت: پول این لباس ها از حساب خود آقای انصاریفرد بود. انتشار این خبر یک بی اخلاقی بود که صورت گرفت. ایشان هم زحمت زیادی کشید. این درآمدزایی زمان انصاریفرد ایجاد شد. پرسپولیس به نسبت باشگاه های دیگر درآمدزایی مناسبی داشت و می توانست بهتر هم باشد. تمام چیزهایی که به انصاریفرد پرداخته شد، از حساب شخصی خودش بود. انصاریفرد از باشگاه حقوق می گرفت و ذی حساب باشگاه گفت هر فاکتوری داده شد، از حقوق مدیرعامل کسر شد. شان انصاریفرد این نبود به خاطر موارد مطرح شده خودش را زیر سئوال ببرد.

معاون سابق باشگاه پرسپولیس در انتها درباره وجود 7 میلیون تومان در باشگاه در زمان مدیرعاملی جعفر سمیعی هم گفت: آن موقع به ابراهیم شکوری هم گفتم. آقای سمیعی 8 آبان حکم گرفت. همان روز اعلام شد پرونده برانکو تسویه شده است. تا همان روز منابع ورودی به باشگاه می آمد و تبدیل به ارز می شد تا به برانکو برسد. این دلیل نمی گردد که باشگاه درآمد نداشته است. ظرف دو هفته با همکاری کل باشگاه نزدیک به 25 میلیارد تومان درآمد به باشگاه آمد و تبدیل به ارز شد تا به برانکو پرداخت گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1430

به "15 میلیارد از کارگزار گرفتیم نه 2 میلیارد، در باشگاه پرنفوذ نبودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 میلیارد از کارگزار گرفتیم نه 2 میلیارد، در باشگاه پرنفوذ نبودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید