10 جزایر بکر در استرالیا

به گزارش مجله سرگرمی، کشور با شگفتی‌های طبیعی غنی است و می‌تواند یک عمر طول بکشد تا همه چیز را کشف کند . اما علاوه بر گنجینه‌های قاره‌ای و رگه مانع بزرگ , صدها جزیره دست‌نخورده استرالیا را احاطه کرده‌اند . آن‌ها هم از ماجراجویان و افرادی که به تعطیلات می‌روند خشنود خواهند شد . ده انتخاب خود را بررسی کنید و با ما محبوب شوید .

10 جزایر بکر در استرالیا

جزیره میانه
این جزیره که در مجمع‌الجزایر فیلیپین یافت می‌شود یکی از بزرگ‌ترین شگفتی‌های طبیعی جهان و زیباترین تالاب از نوع دریاچه‌ای است . حتی دانشمندان نمی‌دانند که چرا صورتی است ; آن‌ها تصور می‌کنند که از باکتری‌های خاصی ناشی می‌شود . ساده‌ترین دسترسی به این جزیره با هواپیما است - پرواز دو ساعته از پرت است .
چرا آنجا بروم ?
دریاچه فوق‌العاده را تماشا کن . همچنین مجموعه‌ای از فعالیت‌های ساحلی وجود دارد که شامل راه رفتن و دوچرخه‌سواری , سوار بر اسب , غواصی , صید نهنگ , صید نهنگ , ماهیگیری , قایق‌های تفریحی , کایاک سواری , و قایق‌های تفریحی می‌باشد .
جزیره فو کوک شمالی
سومین جزیره بزرگ شن و ماسه در جهان تنها در کیلومتر 36 و نزدیک به جزیره فریزر قرار دارد . ماهیت چند فعالیت متنوع است . توریست‌ها می‌توانند جنگل‌های متراکم , سنگ‌های صخره‌ای , لاشه کشتی‌های قدیمی و البته سواحل دست‌نخورده را کشف کنند . تپه‌های بلند برای ما عالیه . گونه‌های حیوانی و پرندگان نیز عاشقان حیات وحش را جذب می‌کنند .
چرا آنجا بروم ?
سواحل بزرگ , حیات وحش غنی , فعالیت‌های مختلف به آسانی قابل‌دستیابی هستند .
جزایر سلیمان
این گروه به نام جزایر لبخند نیز شناخته می‌شود . 80 درصد از مردم استرالیا , استرالیایی هستند که سه سال پیش در اینجا ساکن شده‌اند . به سادگی قابل‌دسترسی نیست : شما به یک مجوز نیاز دارید و یک تور با راهنمای بومی ترتیب دهید . با این حال , کاملا ارزش این تلاش را دارد : طبیعت و همچنین فرهنگ تجربه‌ای حقیقی و فراموش‌نشدنی خواهد داشت .
چرا آنجا بروم ?
یک فرصت نادر برای کشف طبیعت شگفت‌انگیز , هنر بومی و فرهنگ .
جزیره کانگرو "
این جزیره که به آسانی از آدلاید قابل‌دسترسی است , خانه‌ای برای انواعی از حیوانات نادر است . اول از همه , آن یک پناه‌گاه برای کانگورو است . با وجود این , هواداران حیات وحش نیز می‌توانند از مصاحبت با آن‌ها لذت ببرند . آب برای شنا و غواصی مناسب است در حالی که جزیره را می توان در حرکات نمایشی بررسی کرد .
چرا آنجا بروم ?
بهترین مکان برای کشف حیات وحش چند منظوره . این جزیره نیز برای کسانی مناسب است که فعالیت‌های بیرونی را دوست دارند .
جزیره ویکتوریا :
محبوب‌ترین آن‌ها در میان صدها جزیره ایتالیایی , فیلیپ و جزایر فرانسوی هستند که فقط 30 دقیقه از ملبورن وجود دارند . مسابقات ورزشی هیجان انگیزی اینجا اتفاق می‌افتد . این خانه برای پنگوئن‌ها و پنگوئن‌ها است و هم چنین بازدیدکنندگان می‌توانند روی یک روکش گردش کنند . و البته سواحل بزرگ شناگران را جذب می‌کنند .
چرا آنجا بروم ?
برای ماجراجویان و خانواده‌ها مناسب است ; طبیعت و شهرهای بزرگ .
جزایر سیدنی سیدنی
گروهی از جزایر یکی از جذاب‌ترین شهرهای استرالیا هستند . این جزیره شامل جزایر بزرگتری نیز می‌شود . تور جزیره سیدنی یک فعالیت محبوب است که به تاریخ و نشانه‌های اصلی معرفی می‌شود . کمپ طوطی کاکلی یکی از محبوب‌ترین و محبوب‌ترین فعالیت‌های این جزیره است .
چرا آنجا بروم ?
که بعد از سیدنی پیدا شد , ویژگی‌های معماری تاریخی داشت . تورهای هیجان انگیزی ارائه می‌شود .
تاسمانی :
سرعت در اینجا بسیار کندتر است و بازدیدکنندگان می‌توانند از سواحل آرام , کشتی‌های غرق‌شده و حیات وحش غنی لذت ببرند . تاسمانی که به عنوان یک کشور جزیره‌ای شناخته می‌شود در فاصله 5 کیلومتری این قاره قرار دارد . این مکان ویژگی‌های شگفت انگیزی دارد , و ویژگی‌هایی نظیر هوبارت , و شهرهایی مانند هوبارت که بازدیدکنندگان می‌توانند غذاهای بزرگ را امتحان کنند , از زندگی شبانه لذت ببرند .
چرا آنجا بروم ?
ترکیب عجیبی از طبیعت بکر , شهرها و میراث تاریخی .
جزیره لرد هاو :
دو ساعت از سیدنی , جزیره آتشفشانی یک جواهر از ساحل شرقی استرالیا است . فقط 2 کیلومتر طول دارد و در عرض چند کیلومتر پهنا دارد . دریایی مرجانی از سواحل آن می‌گذرد و یک نوار زیبا از رگه مانع بزرگ دارد . این سیاره دارای ویژگی‌های نادر حیوانات , قله‌های آتشفشانی و جنگل‌های انبوه است . زیبایی طبیعی جزیره لرد هاو خیلی خوب حفظ شده‌است .
چرا آنجا بروم ?
به همین دلیل تنها در یک زمان مجاز به حضور در آنجا هستند , بنابراین مکانی عالی برای یک فرار آرام است .
جزیره جین فریزر :
بزرگ‌ترین جزیره سند در دنیا , که به عنوان مکان میراث جهانی در نظر گرفته شده‌است , در 1 کیلومتری بریسبان واقع شده‌است . این گروه هر دو مسافری را جذب می‌کند که به دنبال سواحل شنی , آب‌های زلال و لژهای مجلل هستند , و ماجراجویان , که می‌توانند حیات وحش چند منظوره را کشف کنند , زیر ستارگان در اردوگاه بخوابند و به تورهای ماهیگیری هدایت‌شده می‌روند .
چرا آنجا بروم ?
طبیعت بی‌عیب و نقص , کریستال روشنه مک کنزی .
جزایر سلیمان
گروهی از جزایر توریستی پراکنده در دریای مرجان , احاطه شده توسط رگه مانع بزرگ , یک مکان الهی است . شن نرم سفید و آب شفاف شفاف تعریفی از یک فرار بهشتی است . این ساحل یکی از معروف‌ترین سواحل جهان است .

انتشار: 27 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 7

به "10 جزایر بکر در استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 جزایر بکر در استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید