یحیی گل محمدی: گل های تاکتیکی خوبی به ثمر رساندیم؛ جذب مظاهری؟ فکرمان روی بازی هایمان است

به گزارش مجله سرگرمی، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به این نکته اذعان کرد که نمایش نیمه اول تیمش در ملاقات مقابل ویستا توربین مطابق انتظار نبوده است.

یحیی گل محمدی: گل های تاکتیکی خوبی به ثمر رساندیم؛ جذب مظاهری؟ فکرمان روی بازی هایمان است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یحیی گل محمدی پس از رجحان 4 بر صفر تیمش مقابل ویستاتوربین در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: بازی ما در نیمه اول، نمایشی نبود که انتظار داشتم. باید کمی به بازی سرعت می دادیم و می توانستیم حرف بیشتری مقابل حریف داشتیم، اما این اتفاق رخ نداد. بازیکنان در نیمه دوم بیشتر به خواسته های ما عمل کردند، پاس دادند و به موقعیت ارسال و شوتزنی رسیدیم.

وی اضافه کرد: ترکیب ما در نیمه اول، برای اولین بار در این فصل رقم خورد و این تغییرات نیز باعث ناهماهنگی شد، اما این علت نمی گردد بگوییم که نیمه دوم بازیکنان بهتری وارد زمین شدند و عملکرد بهتر تیم در نیمه دوم، به علت هماهنگی بیشتر بازیکنان بود. بازی های این چنینی مقابل تیم هایی مانند ویستا توربین، با توجه به انرژی که آنها می گذارند، سخت می گردد. فوتبال و تیم ها خیلی به هم نزدیک شده اند و به همین علت کار مقابل این تیم ها سخت می گردد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: راضییم که به پیروزی رسیدیم و گل های تکنیکی و تاکتیکی خوبی به ثمر رساندیم. با این حال باید خودمان را برای بازی بعدی مقابل ذوب آهن در لیگ برتر آماده کنیم که چهار روز برای این بازی فرصت داریم و باید خیلی خوب ریکاوری نموده و بازیکنان را آماده کنیم. امیدوارم که بتوانیم با پیروزی طرفداران را راضی کنیم.

گل محمدی درباره پرونده های کالدرون که حل شد و پرونده تازه استوکس که پرسپولیس را محکوم نموده است، گفت: پرونده کالدرون پرونده سنگینی بود که در نهایت باشگاه این مشکل را حل کرد تا پنجره باز گردد، اما هنوز مشکل بازیکنان تازه ما تمام نشده که باید ITC صادر گردد و این کارها زمان خواهد برد. از طرفی یکی از بازیکنان تاجیک ما مصدوم شده است که تا نیم فصل به بازی ها نمی رسد. باید از آقای صدری که در این شرایط مالی توانست نزدیک به 800 هزار دلار را فراهم کند، تشکر کنیم. واقعاً کار سختی بود.

وی با اشاره به مسئله استوکس گفت:vاستوکس تیم را رها کرد، به تعطیلات رفت و نیامد، اما شکایتی علیه او صورت نگرفت. کار بدی که باشگاه انجام داد، صدور ITC او بود که این مسئله در نهایت منجر به رأی شد. در پرونده ای که می توانستیم غرامت بگیریم، کاری کردند که باید غرامت بدهیم و باید این سؤال را پرسید چرا از او شکایت نشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا پرونده استوکس مشکوک بوده است، گفت: همه پرونده ها شبیه هم نیستند، اما در نهایت قراردادهایی که بسته می گردد، باید تعهدات نیز انجام گردد و اگر به تعهدات عمل گردد، این مسائل پیش نمی آید. این مشکل برای همه قراردادها وجود دارد و بازیکنی که جذب می گردد، تأمین بودجه برای او صورت نگرفته، اما در مسئله استوکس، باید پیگیری کنیم که چه اتفاقی اتفاق افتاده است.

گل محمدی که روز گذشته حضور پیغام احتیاجمند در پرسپولیس را تکذیب نموده بود در واکنش به اینکه نام رشید مظاهری هم به عنوان یکی از گزینه های سرخپوشان مطرح شده و آیا پرسپولیس به او احتیاج دارد یا نه، گفت: روز گذشته هم در این باره سؤال شد و پاسخ دادم. این مسائل برآورد است که یکی براساس برآورد خودش نامی را مطرح می نماید و همه درباره آن صحبت می نمایند. ما شش هفته تا نیم فصل فاصله داریم و فکرمان روی این بازی هاست. ما فعلاً فرصت داریم تا درباره این مسائل صحبت کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1977

به "یحیی گل محمدی: گل های تاکتیکی خوبی به ثمر رساندیم؛ جذب مظاهری؟ فکرمان روی بازی هایمان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی: گل های تاکتیکی خوبی به ثمر رساندیم؛ جذب مظاهری؟ فکرمان روی بازی هایمان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید