لایتنینگ مک کویین وارد بازی Rocket League شده است!

به گزارش مجله سرگرمی، بازی راکت لیگ (Rocket League) یکی از عناوین مسابقه ای و ورزشی به شدت پرطرفدار در دنیای گیمینگ است. این بازی با گیم پلی بسیار خاصی که داشت توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند و به یکی از برترین بازی های آنلاین تبدیل گردد. نکته جالب اینجاست که شرکت سازنده با رایگان کردن این بازی به محبوبیت آن اضافه نمود و راکت لیگ توانست چندین سال زنده بماند.

لایتنینگ مک کویین وارد بازی Rocket League شده است!

بازی راکت لیگ در سال 2015 عرضه شد. از همان زمان عرضه شرکت سازنده به برترین نحو از آن پشتیبانی کرد و باعث شد این بازی هواداران بسیار زیادی پیدا کند. چیزی که باعث شد بازی راکت لیگ 8 سال دوام داشته باشد و همچنان هم به بقا ادامه دهد عملکرد بسیار خوب شرکت سازنده بود. به این شکل که این شرکت به طور متعدد رویدادهای مختلف برای این بازی برگزار نموده و محتوای نو به آن اضافه می کرد. همین موضوع باعث شد تا بازی راکت لیگ خسته کننده نباشد و هواداران خود را حفظ کند.

حال شرکت سازنده بازی راکت لیگ تصمیم گرفته تا یک شخصیت بسیار دوست داشتنی را به این بازی اضافه کند. لایتنینگ مک کویین (Lightning McQueen) شخصیت اصلی مجموعه کارز (Cars) چندی پیش وارد این بازی شد و هواداران این مجموعه می توانند به راحتی آن را دریافت بکنند.

نکته اصلی اینجاست که کرکتر لایتنینگ مک کویین یک کرکتر رایگان نیست. این شخصیت به مقدار 2500 ارز داخل بازی ارزش داشته و شما برای دریافت آن باید هزینه بپردازید. در اصل این کرکتر چندان هم مقرون به صرفه نیست. به این معنا که خرید 3000 ارز داخل بازی نزدیک به 25 دلار هزینه داشته که باعث می گردد این کرکتر نو را به یکی از شخصیت های گران قیمت بازی راکت لیگ تبدیل کند.

شخصیت مک کویین به تنهایی و در یک بسته (Bundle) عرضه می گردد. قیمتی که گفته شد قیمت بسته کامل بوده که در کنار این شخصیت دوست داشتنی چند مورد دیگر هم دارد. برای مثال در کنار ظاهر همیشگی مک کویین شما با ظاهر دایناکو (Dinoco) و چند مورد دیگر هم روبه رو خواهید شد. از طرفی ظاهر چرخ های این شخصیت نیز تغییر خواهد نمود و شما می توانید از سه مورد موجود یکی را انتخاب کنید. در کنار این موارد صدای معروف این شخصیت یعنی کا چَو (Ka chow) هم در این بسته وجود داشته و سرود بازیکن هم زندگی یک اتوبان است (Life is A Highway) خواهد بود. البته شما می توانید همه این موارد را به صورت جداگانه هم تهیه بکنید.

لایتنینگ مک کوئین در این بازی به شکلی طراحی شده که با روند کلی بازی راکت لیگ همخوانی داشته باشد. در نتیجه به سبک و سیاق ماشین های دیگر در این بازی ساخته شده و از طرفی ظاهری آشنا خواهد داشت. بعلاوه لایتنینگ مک کویین به شکلی طراحی شده که به راحتی با گیم پلی بازی سازگار بوده و از طرفی شاخصه های اصلی این کرکتر نیز در بازی وجود خواهد داشت.

چیزی که ناراحت کننده است، توانایی شخصی سازی موجود برای این کرکتر است. به این شکل که مانند تعدادی از ماشین های دیگر بازی راکت لیگ شما آزادی عمل چندانی در تعویض قطعات لایتنینگ مک کویین ندارید و این موضوع باعث می گردد تا ظاهر آن کمی تکراری بگردد. البته با توجه به ظواهر دیگری که برای این کرکتر طراحی شده شما تا حدی توانایی شخصی سازی خواهید داشت ولی آزادی عمل شما به مقدار موارد دیگر نیست.

خرید بسته لایتنینگ مک کویین تا 10 روز دیگر در دسترس کاربران خواهد بود و پس از آن از فروشگاه حذف خواهد شد. البته امکان دارد که در ماه های آینده به صورت آیتم های جداگانه به بازی راکت لیگ اضافه گردد.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 آبان 1402 بروزرسانی: 22 آبان 1402 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2303

به "لایتنینگ مک کویین وارد بازی Rocket League شده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایتنینگ مک کویین وارد بازی Rocket League شده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید