باشگاه های ایرانی با کمترین امکانات در آسیا حضور دارند، دستمزد بعضی بازیکنان باشگاه های عربی برابر بودجه یک باشگاه ایرانی است

به گزارش مجله سرگرمی، یکی از پیشکسوتان فوتبال کشورمان گفت: باشگاه های ایرانی با کمترین امکانات مقابل حریفان خود در مسابقات آسیایی حاضر شده اند.

باشگاه های ایرانی با کمترین امکانات در آسیا حضور دارند، دستمزد بعضی بازیکنان باشگاه های عربی برابر بودجه یک باشگاه ایرانی است

از سفر با پاتایا لحظه آخری لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران،ابراهیم قاسم پور امروز در گفت وگو با فارس در کرج گفت: فوتبال ایران با دیگر کشورهای آسیایی به ویژه کشورهای عربی و منطقه ای دو تفاوت اصلی و ویژه دارد.

وی اضافه کرد: تفاوت نخست مربوط به تکنیک و توان فنی بازیکنان ایرانی است و جوانان ما فوتبال را با روح و جان خود درک نموده و تکنیک آنها هرگز با بازیکنان عربی قابل مقایسه نیست.

این مربی فوتبال توضیح داد: تفاوت دوم مربوط به میزان امکانات باشگاه های ایرانی و به طور کلی فوتبال ما است که از بسیاری از امکانات و تجهیزات و بودجه لازم محروم هستیم.

قاسم پور گفت: به عنوان نمونه بعضی از بازیکنان حاضر در باشگاه های عربی دستمزدی برابر بودجه یک فصل باشگاه های ما دریافت می نمایند که چنین قراردادهایی هرگز برای بازیکنان ایرانی قابل درک نیست.

وی بیان داشت: در حال حاضر شاهد هستیم که ایرانی ها با کمترین امکانات به مصاف باشگاه هایی می فرایند که هیچ کمبودی در این زمینه ندارند.

این بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که فوتبال ایران به آنها افتخار می نماید، یک استادیوم اختصاصی ندارند، اما شاهد هستیم که بعضی از حریفان این دو تیم در آسیا چند استادیوم و زمین تمرین و بودجه های بی حساب و کتاب دارند.

قاسم پور در انتها گفت: فوتبال ایران تنها چند سال دیگر می تواند با این شیوه کار نموده و فقط به دانش مربیان و تکنیک بازیکنان خود متکی باشد و اگر می خواهیم از فوتبال آسیا عقب نیافتیم، باید امکانات بیشتری را به فوتبال تزریق کنیم.

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 676

به "باشگاه های ایرانی با کمترین امکانات در آسیا حضور دارند، دستمزد بعضی بازیکنان باشگاه های عربی برابر بودجه یک باشگاه ایرانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه های ایرانی با کمترین امکانات در آسیا حضور دارند، دستمزد بعضی بازیکنان باشگاه های عربی برابر بودجه یک باشگاه ایرانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید