یحیی امپراطور نیمه دوم بازی ها

به گزارش مجله سرگرمی، پرسپولیس در اولین بازی خود در آغاز مجدد لیگ پیروز شد با گلی که در نیمه دوم از طریق مهدی عبدی به ثمر رساند برابر مس رفسنجان به پیروزی دست یابد. این اتفاق برای پرسپولیس کاملاً تکراری محسوب می شود و این تیم با همین سناریو در سوپرجام به برتری دست یافت. در بازی ذوب آهن در نیمه دوم نه تنها گل خورده را جبران کرد بلکه به پیروزی رسید و فتح دربی هم با گلزنی در نیمه دوم رخ داد.

یحیی امپراطور نیمه دوم بازی ها

کارنامه ممتاز پرسپولیس در نیمه دوم در کنار عملکرد ضعیف در نیمه اول است. پرسپولیس در 4 بازی اخیر در لیگ در نیمه اول گلی نزده است. این تیم در جام حذفی مقابل تیم دسته دومی شاهین بندرعامری، نیمه اول را با نتیجه تساوی به پایان رساند. سرخپوشان در لیگ تا به امروز 5 بار نیمه اول را بازنده به رختکن رفته اند این در حالی است که این تیم در این دوره فقط یک شکست داشته است. صدرنشین لیگ حتی مقابل تیم های در خطر سقوط مثل ذوب آهن و نساجی هم با باخت نیمه دوم را آغاز کرده است.

با تمام این اوصاف تفاوت عملکرد نیمه اول و دوم پرسپولیس به حدی است که این تیم صدرنشین لیگ و فاتح سوپرجام است و در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا پیروز به صعود از مراحل ابتدایی شده است. پرسپولیس در 20 بازی اخیر خود در 4 جام در نیمه اول 13 گل زده، ولی این تعداد در نیمه دوم 26 گل است و توانسته 2 برابر بیشتر گل بزند.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1743

به "یحیی امپراطور نیمه دوم بازی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی امپراطور نیمه دوم بازی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید