یاری هزینه تحصیلی به دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه شیراز اعطا می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر دفتر استعداد های درخشان دانشگاه شیراز از اعطای یاری هزینه تحصیلی به 31 نفر از دانشجویان مستعد دانشگاه شیراز در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی اطلاع داد.

یاری هزینه تحصیلی به دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه شیراز اعطا می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی استرالیا applyabroad هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

علی رضائی، مدیر دفتر استعداد های درخشان دانشگاه شیراز در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، از اعطای یاری هزینه تحصیلی به 31 نفر از دانشجویان مستعد دانشگاه شیراز در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی اطلاع داد.

رضائی عنوان نمود: میزان پرداختی یاری هزینه تحصیلی به هر یک از دانشجویان مقطع کارشناسی، مبلغ دو میلیون ریال، کارشناسی ارشد، دو میلیون و پانصد هزار ریال و دانشجویان مقطع دکتری، سه میلیون و پانصد هزار ریال است که از ابتدای مهرماه سال 1398 به حساب دانشجویان مشمول واریز شده است.

مدیر دفتر استعداد های درخشان دانشگاه شیراز توضیح داد: براساس تفاهم نامه بین دانشگاه شیراز و موقوفه حاج محمدحسن کاظمی شیرازی و بنا بر مفاد وقف نامه، هر سال حدود یک میلیارد ریال در قالب یاری هزینه تحصیلی به دانشجویان مستعد در پنج رشته حقوق، فیزیک، شیمی، مهندسی عمران و معمار پرداخت می گردد.

وی گفت: در آینده از ظرفیت خیرین و واقفین در راستای حمایت و پشتیبانی از دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان دانشگاه بیشتر استفاده می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 722

به "یاری هزینه تحصیلی به دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه شیراز اعطا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری هزینه تحصیلی به دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه شیراز اعطا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید