پاویون صنایع نرم و خلاق در اینوتکس 2022 برپا می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، آخرین دستاوردهای حوزه فناوری های نرم و صنایع خلاق در نمایشگاه اینوتکس به نمایش درمی آید تا تجاری سازی این محصولات رونق گیرد.

پاویون صنایع نرم و خلاق در اینوتکس 2022 برپا می گردد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پاویون صنایع نرم و خلاق در نمایشگاه یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری برپا می گردد تا شرکت های فعال در این حوزه در بزرگ ترین گردهمایی رهبران، سیاستگذاران، کارآفرینان و سرمایه گذاران حوزه فناوری و نوآوری در کشور مشارکت نمایند و محصولات و خدمات خود را به معرض نمایش بگذارند.

با حمایت ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فرصتی برای حضور شرکت های خلاق در این رویداد که با منظره پیشرانی در اکوسیستم نوآوری و فناوری در منطقه غرب آسیا برگزار می گردد و محل اجتماع تعداد بالایی از علاقه مندان به حوزه کارآفرینی و فناوری است؛ فراهم شده است. رویدادی که یازدهمین دوره آن 20 تا 23 اردیبهشت ماه سال 1401 در پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری برگزار می گردد.

برگزاری رویدادهای متنوع تجاری و ترویجی همزمان با نمایشگاه اینوتکس با هدف آنالیز آخرین برندهای نوآوری و فناوری، تسهیل همکاری بین شرکت ها و استارتاپ ها و نیز ارتباط آنها با سرمایه گذاران، از جمله مزایای حضور در این نمایشگاه است.

شرکت های خلاق با حضور در این رویداد فناورانه می توانند در پنل های مختلفی با موضوعاتی چون محیط زیست و توسعه پایدار، مسوولیت اجتماعی کسب و کارها، چالش های اکوسیستم نوآوری، رهبری و ایجاد تغییر در پارادیم های ذهنی و آنالیز موضوعات مالی نیز حضور یابند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 2045

به "پاویون صنایع نرم و خلاق در اینوتکس 2022 برپا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاویون صنایع نرم و خلاق در اینوتکس 2022 برپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید