پاریس ماسک زدن را در بعضی از مناطق این شهر اجباری می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، ماسک زدن در بعضی از نقاط شلوغ پاریس ار روز دوشنبه 20 مرداد تا حدی در واکنش به افزایش شدید در شمار عفونت های کووید-19 اجباری شده است، اما بعضی گردشگران درباره محل های اجرای این قواعد جدید سردرگم شده اند.

پاریس ماسک زدن را در بعضی از مناطق این شهر اجباری می نماید

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز فهرست مشروحی از بیش از 100 منطقه در پاریس که ماسک زدن در آنها اجباری است، منتشر شده است که از جمله شامل محله مونمارتر با خیابان های باریکش و سواحل رودخانه سن می گردد، اما مقاصد دیگر مشهور گردشگری مانند برج ایفل، شانزه لیزه و منطقه وسیع فروشگاهی له آل (بازار مرکزی مواد غذایی پاریس) از این قواعد مستثنی شده اند.

بعضی گردشگران می گویند هنوز به درستی نمی دانند که در کدام منطقه پاریس باید ماسک بزنند و تابلویی هم در این مورد در خیابان ها نصب نشده است.

هر فردی 11 ساله و بالاتر در صورتی که در مناطق اعلام شده بدون ماسک باشد باید جریمه ای 135 یورویی (159 دلاری) بپردازد.

مقامات شهردار پاریس از نقشه پیچیده مناطق با ماسک زدن الزامی که در وب سایت آن در دسترس است، دفاع می نمایند و می گویند این نقشه در حال تغییر بود و بر اساس معیارهایی مانند توانایی مردم در یک فضای مشخص برای حفظ قواعد فاصله گیری اجتماعی است.

مشخص شده است و برای همین است که بعضی خیابان ّها در بخش هایی ماسک زدن اجباری است و در بخش های دیگر نه.

فرانسه مانند کشورهای دیگر اروپا اخیرا شاهد اوج گیری دوباره موارد جدید عفونت کووید-19 بوده و نگرانی ها درباره موج دوم بیماری افزایش یافته است.

فرانسه آدینه قبل، 2288 مورد جدید بیماری و به طور میانگین در طول هفت روز هر روز 1486 مورد بیماری گزارش کرد که از اواخر ماه آوریل (اوائل اردیبهشت) تا به حال بی سابقه بوده است.

فرانسه از 21 ژوئیه (31 تیر) ماسک زدن را در همه فضای دربسته اجباری نموده است.

شهرهای دیگر فرانسه مانند تولوژ، بیاریتز، مارسی و لیل نیز قبلا به مردم دستور داده بودند در مناطق شلوغ این شهرها ماسک بزنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 1148

به "پاریس ماسک زدن را در بعضی از مناطق این شهر اجباری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاریس ماسک زدن را در بعضی از مناطق این شهر اجباری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید