همکاری فعالان گردشگری و صنایع دستی گلستان در مقابله با ویروس کرونا

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از تاسیسات گردشگری و هنرمندان صنایع دستی استان به خاطر همکاری شایسته در مقابله با ویروس کرونا قدردانی و تشکر کرد.

همکاری فعالان گردشگری و صنایع دستی گلستان در مقابله با ویروس کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، احمد تجری روز گذشته آدینه 15 فروردین ماه 99 گفت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس و ابلاغیه وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مبنی بر ممنوعیت پذیرش مسافر در تأسیسات گردشگری، بازرسی و نظارت بر این تأسیسات به صورت مستمر درحال اجراست و رعایت قوانین توسط تأسیسات گردشگری استان امیدوارکننده بوده و جای تقدیر و تشکر دارد.

او ضمن تقدیر از جامعه هتلداران استان گفت: پنج هتل و هتل آپارتمان استان به صورت خودجوش و داوطلبانه آمادگی خود را برای تبدیل شدن به نقاهتگاه و پشتیبانی از بیماران کرونایی بهبودیافته در صورت لزوم و احساس احتیاج ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اعلام کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان بابیان این که هرچند طی سال گذشته عواملی چون سیل مشکلاتی را برای فعالان حوزه گردشگری استان به دنبال داشته است اما مدیران این تأسیسات در این شرایط همچون سایر اصناف به مدد مردم شریف استان آمدند، توضیح داد: از مدیران تأسیسات گردشگری و هتل های استان که برای حفظ سلامتی هم استانی ها و هم وطنان شریف ارائه خدمات خود را به صورت داوطلبانه متوقف کردند، تقدیر و تشکر می کنم.

او یادآور شد: از هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی استان که باهمت و همدلی خود تا به امروز بیش از 165 هزار ماسک بهداشتی و 17هزار و 750 گان فراوری و به بازار عرضه نموده اند قدردانی می نمایم و امیدوارم فرایند فراوری و توزیع اقلام بهداشتی به همت هنرمندان تا سرانجام شکست بیماری ادامه یابد.

تجری در ادامه ضمن تشکر از همراهی همه مردم شریف استان در مبارزه با کرونا و جدی دریافت طرح فاصله گذاری اجتماعی و پویش در خانه بمانیم و عدم حضور در جاذبه های گردشگری استان برای قطع زنجیره کرونا، گفت: از تمامی مردم عزیز استان گلستان و مردم شریف ایران که قصد سفر دارند تقاضا داریم سفر خود را کنسل نکنند و آن را به زمانی پس از پیروزی بر بیماری موکول کنند تا از این شرایط حساس به خوبی عبور کنیم.

او اشاره نمود: طرح ها، جشنواره ها و برنامه های بسیار ویژه ای را برای استقبال از هم وطنان و گردشگران پس از شکست بیماری کرونا برنامه ریزی نموده ایم و صنعت گردشگری گلستان بدون خللی آمادگی میزبانی از گردشگران عزیز را دارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 950

به "همکاری فعالان گردشگری و صنایع دستی گلستان در مقابله با ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری فعالان گردشگری و صنایع دستی گلستان در مقابله با ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید