همایون پور: بخت با ما یار نبود

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان پس از کسب عنوان چهارمی بازی های پاراآسیایی گفت: بازی قشنگی را شاهد بودیم اما به خاطر یک پوئن حساس بازی را برابر تایلند واگذار کردیم.

همایون پور: بخت با ما یار نبود

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به بازی های پاراآسیایی جاکارتا؛ آذر همایون پور پس از شکست تیم ملی برابر تایلند گفت: بازی پایاپای و از همه نظر قشنگ و تماشایی بود اما بخت با ما یار نبود. در لحظه های آخر توانستیم بازی را در دست بگیرم اما متاسفانه در یک پوئن حساس بازی را واگذار کردیم.

وی اضافه نمود: ما حتی رو شوت های پنالتی لحظه آخر با بچه ها کار نموده بودیم و اینکه اگر ثانیه آخر توپی را عقب باشیم باید چه کاری انجام دهیم، اما متاسفانه بچه های ما اینقدر تجربه ندارند و نمی توانند عملکردی که به آنها دیکته می گردد را در زمین انجام دهند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان درخصوص دلایل شکست تبم ملی گفت: ما نتوانستیم در لحظه آخر امتیاز را به دست آوریم درحالیکه فرصت زیادی را در اختیار داشتیم و حتی از زمان هایمان مفید استفاده کنیم محقق نشد و ما با اختلاف یک امتیاز شکست خوردیم.

وی ادامه داد: شاگردانم هر آنچه در توانشان بود را در طبق اخلاص گذاشتند اما متاسفانه بخت با ما یار نبود تا بتوانیم توپ هایی را که رها می کردیم وارد سبد کنیم و امتیاز کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: fixfun.ir شناسه مطلب: 65

به "همایون پور: بخت با ما یار نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایون پور: بخت با ما یار نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید